SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

520 tys. widzów „Misji pies”. TVN przegrywa tylko z TVP1

Nowy program „Misja pies” gromadzi średnio 517 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu z Joanną Krupą jest wiceliderem rynku, przegrywając z TVP1 pokazującą wówczas konkursy skoków narciarskich.

Joanna Krupa, fot. tvn Joanna Krupa, fot. tvn

Premierowe odcinki misyjnego programu „Misja pies” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 16.25, począwszy od 4 marca 2017 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 517 tys. widzów, co przełożyło się na 4,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 568 tys. osób.

TVN w czasie emisji „Misji pies” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która pokazuje wówczas konkursy skoków narciarskich (które zwykle śledzi kilka mln widzów), co przekłada się na aż 36,85 proc. udziału. Trzecia jest Dwójka (gł. programy kabaretowe; 4,52 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada Polsat („Daleko od noszy - reanimacja” i „Ameryka marzeń”; 3,79 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

„Misja pies” to program, w którym modelka Joanna Krupa wspólnie z ekspertami pomaga uczestnikom w wychowaniu psa oraz w znalezieniu wymarzonego zwierzęcia do adopcji. Widzowie poznają też najważniejsze zasady związane z opieką nad psami.

Sponsorem i inicjatorem programu jest Marka karmy dla psów Pedigree.

Dołącz do dyskusji: 520 tys. widzów „Misji pies”. TVN przegrywa tylko z TVP1

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamcio
Ja oglądam na player ,bo o 16.25 nie mogę.Pewnie dlatego taka mała oglądalność :)
0 0
odpowiedź
User
kamcio
Ja oglądam ten program jest świetny tylko pora tragiczna ,sam oglądam na playerze ,ale też to wina ,że skoki idą jak się skończą to może się podwyższy oglądalność ;)
0 0
odpowiedź
User
OLO
brawo! mam nadzieję, że widownia będzie większa, bo program powinien mieć kilka sezonów.
0 0
odpowiedź