672 tys. widzów „Przyjaciółek 22” w Polsacie, Anita Sokołowska żegna się z serialem
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 672 tys. osób, o 157 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że 22. odsłonę „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 7 września br.) po trzech pierwszych odcinkach (pokazanych do 21 września) śledzi średnio 672 tys. widzów. Przekłada się to na 5,91 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,51 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 21 września br. Zgromadził przed telewizorami 727 tys. oglądających.
Dla porównania, 20. edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 829 tys. osób, co przekładało się na 6,73 proc. udziału w 4+, 7,66 proc. w 16-49 oraz 7,15 proc. w 16-59. Produkcja straciła 157 tys. widzów.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 672 tys. widzów „Przyjaciółek 22” w Polsacie, Anita Sokołowska żegna się z serialem