Onet stawia na podcasty: 10 autorskich cykli, m.in. Sadowskiej, Gębury, Węglarczyka, Jędrzejczyk i Kina
W przyszłym tygodniu Onet.pl zacznie emisję 10 autorskich podcastów, których autorami są m.in. Beata Sadowska, Rafał Gębura, Joanna Jędrzejczyk, Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski oraz Tomasz Kin. Portal będzie kontynuował swoje popularne programy wideo, pokaże też serial dokumentalny „Swoją drogą”.
Onet już od wielu miesięcy niektóre ze swoich programów wideo, m.in. sportowych, udostępnia w formie audio na platformie Soundcloud.
Teraz portal zdecydował się na realizację 10 autorskich podcastów z których cztery dotyczą tematyki lifestyle’owej:
- „Tamara i Bartek” autorstwa aktorów Tamary Arciuch i Bartka Kasprzykowskiego (o relacjach partnerskich, codzienności i rodzicielstwie),
- „Dziewczyny” Justyny Nagłowskiej i Katarzyny Lengren (kobiecy punkt widzenia na sprawy takie, jak przemijanie czy szczęście),
- „Dobry start” Beaty Sadowskiej (rozmowy z gośćmi o tym, jak zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie),
- „O dzieciach pół żartem, pół serio” Ewy Abart (rozmowy ze specjalistami o tym, jak radzić sobie z problemami wychowawczymi i jak wspomagać rozwój dziecka).
Trzy podcasty dotyczą kultury i rozrywki:
- „Bartosz Węglarczyk o serialach” (z regencjami nowych seriali),
- podcast Rafała Gębury z rozmowami z youtuberami o ich pracy i drodze do popularności,
- „Bez przedawnienia” Tomasza Kina (nawiązujący do tradycji słuchowisk radiowych i formuły współczesnych kryminalnych audiobooków).
Dwa podcasty są o kwestiach społecznych i politycznych, a jeden o sporcie:
- „Zawód reporter” Marcina Zawady (wywiady o bieżącej polityce, także zagranicznej).
- „#artyściprzeciwnienawiści” Agnieszki Hyży oraz Marcina Cejrowskiego (o hejcie wśród młodzieży; tytuł nawiązuje do zorganizowanego niedawno koncertu Artyści Przeciw Nienawiści, transmitowanego przez Onet),
- „Nokaut” Joanny Jędrzejczyk (zawodniczka będzie rozmawiać z innymi sportowcami uprawiającymi sztuki walki).
Pierwsze odcinki podcastów zostaną opublikowane w najbliższy poniedziałek.
- Konsekwentnie realizujemy kolejne kroki naszej strategii oferując naszym użytkownikom pełny wybór i dostęp do treści zgodnie z zasadą - co chcesz, kiedy chcesz, gdzie chcesz i jak chcesz. Dlatego naszą bogatą ofertę produkcji wideo wzbogacamy teraz o nowe formaty i treści audio - komentuje Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska. - Do współpracy, jak zawsze, zaprosiliśmy plejadę najlepszych dziennikarzy, którzy wspólnie z nami będą realizowali swoje autorskie programy. Warto podkreślić, że Onet, jako pierwszy wśród polskich wydawców, rozpoczął współpracę z platformami Alexa i Google Assistant - zaznacza.
„Dobry start” i „Swoją drogą” nowościami wideo
Program „Dobry start” Beaty Sadowskiej będzie realizowany także w wersji wideo, o czym portal Wirtualnemedia.pl informował już dwa tygodnie temu. Będzie można go oglądać w czwartki o godz. 14.00.
Onet pokaże też 7-odcinkowy serial dokumentalny „Swoją drogą”. Do jego współtworzenia zaproszono m.in. reżyserów Anetę Kopacz i Grzegorza Jankowskiego. Projekt powstał we współpracy z producentem piwa Łomża, realizacją zajęły się Lulu PRDN i MediaCom Warszawa. Pierwszy odcinek zostanie udostępniony w kwietniu.
W Onecie będzie też można oglądać talk-show „7 metrów pod ziemią” Rafała Gębury. Kolejne odcinki będą emitowane w czwartki o godz. 18.00.
Ponadto portal kontynuuje swoje popularne programy wideo: „Onet Rano” (jego gospodarzami są w różne dni Jarosław Kuźniar, Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski, Iwona Kutyna i Piotr Kędzierski), „Misja futbol” Michała Pola, „Misja esport”, prowadzona przez Macieja „Sawika” Sawickiego, „Rezerwacja” Katarzyny Janowskiej, „Tomasz Lis”, „Opinie” (ten cykl prowadzą Renata Kim, Andrzej Stankiewicz, Agnieszka Burzyńska i Bartosz Węglarczyk), „Drzwi do stylu” Doroty Wróblewskiej, „Domowe pole minowe” z Justyną Kozłowską i Małgorzatą Ohme oraz „Auto Świat GO!” (jego gospodarzami są Gosia Rdest i Szczepan Mroczek).
- Cieszymy się, że obok audio możemy zaprezentować wyjątkową ramówkę wideo na poziomie najlepszych realizacji audiowizualnych w naszym kraju. Pokazaliśmy, że w świecie wideo jest miejsce na rzetelne dziennikarstwo, świetną publicystykę oraz na jakościową rozrywkę - ocenia Sabina Lipska, dyrektor wideo w Ringier Axel Springer Polska.
- Z sukcesem rozwijamy ofertę programową oraz przyciągamy do współpracy coraz więcej cenionych dziennikarzy i twórców, znanych odbiorcom m.in. z tradycyjnej telewizji, radia czy mediów społecznościowych. Potwierdza to atrakcyjność medium jakim jest Onet - dodaje.
Wszystkie programy wideo Onetu są emitowane na żywo na stronie głównej i w aplikacji mobilnej portalu, a także na jego profilach na Facebooku, Twitterze i YouTubie. Potem są też udostępniane w sekcji „Programy Onetu” na VoD.pl.
Według badania Gemius/PBI w lutym br. portal Onet.pl zanotował 16,22 mln realnych użytkowników i 1,5 mld odsłon, a wszystkie strony i aplikacje Ringier Axel Springer Polska - 21,07 mln użytkowników i 2,12 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: Onet stawia na podcasty: 10 autorskich cykli, m.in. Sadowskiej, Gębury, Węglarczyka, Jędrzejczyk i Kina