Organy śpiewające wesoło o chorobach w kampanii „Jak działa zdrowy człowiek” (wideo)
Nowa odsłona kampanii społecznej Ministerstwa Zdrowia „Jak działa zdrowy człowiek” jest oparta na klipie pokazującym śpiewające wesoło organy. Akcję przygotowały i realizują agencje VML Poland i Task Force Consulting.
W ponad dwuminutowym spocie „Organizm w dobrym nastroju” organy wewnętrzne człowieka śpiewają wesołą piosenkę na temat swojego samopoczucia. Na początku mózg stwierdza, że postępuje zawsze według własnego uznania, po czym inne organy, m.in. wątroba, nerki i serce, skarżą się, że z powodu jego nieostrożnych nawyków są narażone na niedogodności i schorzenia szkodzące całemu organizmowi. Serce radzi mózgowi, że najlepiej robić wszystko z umiarem, a klip kończy się zachętą: „Słuchaj organizmu profilaktycznie”.
Ministerstwo Zdrowia tłumaczy, że zdecydowało się na taki przekaz, ponieważ według badań międzynarodowych kampanii społecznych samo straszenie potencjalnymi zagrożeniami, zwłaszcza w akcjach kierowanym do młodych osób, jest mało skuteczne. Tymczasem spot o organizmie ma zwracać uwagę na poważne problemy w lekki, przystępny sposób. Śpiewające wesoło organy mają pokazać, że to styl życia i decyzje, które podejmujemy na co dzień, w największym stopniu wpływają na stan naszego zdrowia i mogą przyczynić się do rozwoju chorób, głównie schorzeń układu krążenia i nowotworów złośliwych.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Jest to kolejna odsłona wieloetapowej akcji „Jak działa zdrowy człowiek” motywująca Polaków do zmiany dotychczasowych nawyków w celu lepszego dbania o swoje zdrowie.
Obecny etap zaczął się pod koniec września i potrwa kilka miesięcy. Obejmuje działania w internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz warsztaty dla dziennikarzy.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje VML Poland i Task Force Consulting.
Dołącz do dyskusji: Organy śpiewające wesoło o chorobach w kampanii „Jak działa zdrowy człowiek” (wideo)