SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OTC Track świętuje trzecie urodziny

W ciągu trzech lat od momentu uruchomienia przez TNS OBOP badania OTC Track* znacznie powiększyło się portfolio marek, które objęte są tym pomiarem. Obecnie badane jest 6 kategorii produktów**, w których znajduje się ponad 220 marek leków bezreceptowych.

OTC Track jest unikatowym projektem o charakterze międzynarodowym, realizowanym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Węgry, Słowacja). W sumie od początku jego istnienia zrealizowanych zostało 35 000 wywiadów z Polakami powyżej 15 roku życia w 144 falach badania.

Klienci TNS OBOP decydują się na monitoring średnio ponad 2 kategorii leków. Wyniki udostępniane są na platformie Miriad™, która integruje zarówno dane trackingowe, jak i dane pochodzące z innych źródeł (np. sprzedaż, akcje promocyjne i PR, temperatura powietrza). Obecnie TNS OBOP umożliwił klientom korzystanie z danych trackingowych w trybie on-line za pomocą oprogramowania WebMiriad.

Dołącz do dyskusji: OTC Track świętuje trzecie urodziny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl