Paczkę InPost nadamy przez aplikację
InPost wdrożył nową usługę nadawania przesyłek przez własną aplikację InPost Mobile.Na paczce nie trzeba umieszczać kodu QR ani etykiety nadania.
Paczki nadaje się w Paczkomatach InPost – do innego Paczkomatu lub na wskazany adres odbiorcy. Status nadanej paczki można śledzić w aplikacji i na stronie internetowej InPostu w sekcji „Śledzenie paczki” oraz przez chatbota, wpisując 24 cyfrowy numer przesyłki.
Za przesyłkę można zapłacić kodem BLIK (w 2021 roku dojdą kolejne metody płatności - karta płatnicza, szybkie przelewy, Apple Pay, Google Pay).
Nadane paczki mogą mieć następujące gabaryty: A (8 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg); B (19 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg); C (41 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg). Opcjonalnie, na paczce można umieścić etykietę lub umieszczać kodu nadania.
InPost Mobile, która oferuje również opcję zdalnego otwierania skrytki. Aplikacja ma już 5,2 miliona aktywnych użytkowników i notuje kilkaset tysięcy zdalnych otwarć dziennie.
W Polsce działa 9000 Paczkomatów. Maszyny stoją m.n. przy sklepach Dino, Lidl, Kaufland, sieci sklepów Delikatesy Centrum organizowanych przez Grupę Eurocash, a także w Centrach Handlowych Auchan.
Dołącz do dyskusji: Paczkę InPost nadamy przez aplikację