Pepsi w świątecznej reklamie promuje mieszanie napoju z mlekiem
Koncern PepsiCo prowadzi świąteczną reklamę marki Pepsi, w której aktorka Lindsay Lohan pokazuje nowy sposób spożywania tego gazowanego napoju - w wersji z mlekiem.
Nowa kampania Pepsi zachęca do mieszania tego napoju z mlekiem w celu stworzenia „Pilka”, tak zwanego „brudnego napoju gazowanego”. Nowy napój ma zastąpić mleko i ciasteczka tradycyjnie zostawiane w USA dla Świętego Mikołaja.
W 30-sekundowej reklamie Święty Mikołaj potajemnie przygotowuje trochę Pilka na Wigilię dla Lindsay Lohan. Aktorka delektuje się napojem w pidżamie przy przytulnym kominku.
Pozornie Pilk może wydawać się niektórym odpychający, ale zainteresowanie takim napojem w internecie wzrosło, bo stał się popularny na TikToku. Według amerykańskich mediów mieszanie napojów bezalkoholowych z produktami mlecznymi lub śmietanką jest bardziej powszechne w Utah, gdzie jest liczna populacja Mormonów, która powstrzymuje się od alkoholu i „gorących napojów” takich jak kawa.
Dla tych, którzy nie wiedzą, co zrobić z Pilkiem, Pepsi podzieliła się kilkoma pomysłami na przepisy, które są bardziej złożone, w tym iteracją Chocolate Extreme wykorzystującą Pepsi Nitro zamiast podstawowego napoju gazowanego marki. Wprowadzony na początku tego roku Pepsi Nitro to napój nitro, który nalewa się w podobny sposób jak piwo Guinness i ma bardziej kremowy smak. Pepsi skierowała produkt do pokolenia Z.
W ramach kampanii Pepsi rzuca również wyzwanie #PilkandCookies - oferując nagrody pieniężne osobom, które do 25 grudnia opublikują swój domowy Pilk, z odpowiednimi tagami, na platformach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Pepsi w świątecznej reklamie promuje mieszanie napoju z mlekiem