SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Potrzebna agencja PR dla Polskiej Grupy Energetycznej

PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera w przetargu agencję, która przez 2 lata będzie dla niej świadczyć usługi z zakresu public relations - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Wybrana przez PGE agencja ma zająć się m.in. doradztwem strategicznym, doradztwem specjalistycznym, media relations, issue management, Public Affairs, doradztwem w zakresie budowania wizerunku członków zarządu PGE, doradztwem z zakresu komunikacji marketingowej sponsoringu sportu i kultury PGE, koordynacją działań komunikacyjnych oraz z zakresu komunikacji marketingowej i promocji projektów CSR.

Będzie też opracowywać treści pod katem wykorzystania w kanałach social media. PGE oczekuje stałej współpracy w zakresie najlepszych praktyk Public Relations, dyspozycyjności po stronie agencji oraz udziału w spotkaniach inicjujących i wykonawczych z menadżerami PGE w obszarze działań biznesowych i w obszarze PR, a także inicjowania publikacji w mediach, aranżowania wywiadów z pracownikami PGE, informowania dziennikarzy o działaniach związanych z działalnością PGE – w koordynacji z biurem prasowym spółki. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Do przetargu mogą zgłosić się jedynie te agencje, które w okresie współpracy z PGE nie będą wykonywać zleceń powodujących konflikt interesów z interesami GK PGE.

Z wybraną w przetargu agencją PGE będzie współpracować przez 2 lata. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 9 sierpnia. 

 

Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja PR dla Polskiej Grupy Energetycznej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gura
Znany już jest podmiot wygrywający?
odpowiedź
User
Z branży
Patrząc na zakres przetargu, to wybrana, przepraszam wygrana, agencja wskoczy na 1 miejsce w przyszłorocznym zestawieniu przychodów agencji PR w Polsce.
odpowiedź