SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PHD i Omnicom Media Group tworzą dedykowaną jednostkę do obsługi Volkswagena

PHD i Omnicom Media Group utworzyły w swoich strukturach jednostkę Engine, która pracuje dla koncernu motoryzacyjnego Volkswagena. Zajmie się ona analizą marketingu internetowego.

Engine ma rozpocząć działalność w czwartym kwartale br. Zespół jednostki tworzą specjaliści z należących do Omnicomu agencji PHD, Annalect i Adylic.

Będą pracować w oparciu o cztery główne rynki: Londyn, Nowy Jork, Singapur i Miami. Mają wspierać zespoły zakupowe PHD obsługujące Volkswagena lokalnie.

Głównym celem Engine ma być poprawa efektywności dotarcia z przekazem reklamowym do klientów szukających w internecie informacji przed zakupem samochodu.

- Jest to ogromy krok naprzód zarówno dla PHD, jak i Volkswagena. Dzięki stworzeniu tych unikalnych zespołów z wiedzą techniczną, analizą danych i kreatywnością, lokalne oddziały PHD i Volkswagen mogą w pełni wykorzystać programmatyczny krajobraz mediów i technologie w celu poprawy wyników - powiedział Paul Hawkey, globalny lider PHD.

Dołącz do dyskusji: PHD i Omnicom Media Group tworzą dedykowaną jednostkę do obsługi Volkswagena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl