Piosenka zespołu Riz i Roch "Mam plan" w spocie Providenta
Provident Polska wystartował z kampanią telewizyjną pod hasłem "Mam plan". Przygotowały ją Isobar Poland i OMD.
Nowy spot wykorzystuje motyw muzyczny znany z przeboju wykonywanego przez zespoły Roch i Riz, nagrane w roku 2000. Ojciec cieszy się wspólnie z synem, bo ma "plan, który wykona sam".
Spot emitowany jest od 3 kwietnia w głównych stacjach telewizyjnych.
– W Providencie biznes online notuje duże przyrosty, głownie dzięki atrakcyjnym produktom finansowym, na przykład z niskim RRSO lub długim okresem spłaty, które oferujemy w internecie. Nasza nowa kampania reklamowa „Mam plan” przypomina klientom o ofercie produktowej „Pożyczka na 48 miesięcy” dla nowych klientów - komentuje Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach marketingowych.
W poprzednich reklamach Providenta można było usłyszeć inne znane kilkanaście lat temu utwory, m.in. "Ciągnik" grupy Blenders.
Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar Poland, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Piosenka zespołu Riz i Roch "Mam plan" w spocie Providenta