SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” na czele sprzedaży

W lipcu 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2014 roku wyniosła 108 945 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 31 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 26,11 proc. do poziomu 61 130 egz.

Z pozycji czwartej na ostatnią lokatę podium awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 17,35 proc. do 55 922 egz.

Natomiast na czwarte miejsce spadł „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 38,55 proc. i wyniosła 47 370 egz.

ZKDP

lipiec

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

173 251

108 945

108 945

219 740

157 881

157 881

Fun Club

99 964

61 130

61 130

109 988

82 728

82 728

Bravo Girl

89 956

55 922

55 922

104 960

67 661

67 661

Twist

84 861

47 370

47 370

109 956

77 083

77 083


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał magazyn „Bravo Girl” - było to 63,26 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

173 251

108 945

108 945

175 589

106 023

106 023

Fun Club

99 964

61 130

61 130

99 944

52 263

52 263

Bravo Girl

89 956

55 922

55 922

90 045

34 253

34 253

Twist

84 861

47 370

47 370

84 982

33 350

33 350


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” na czele sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
plusk
To młodzież jeszcze w kupuje takie pierdoły? Bravo żeby utrzymać się na rynku musi dawać na zmianę okładki z Bimberem i Kwiatkowskim.
0 0
odpowiedź
User
ziutas
jak tam czuje sie product manager/dyrektor wydawniczy? jak czuja sie przelozeni?
nie jest jeszcze tak zle, ale ciekawym zmian i czy w ogole wprowadza, oprocz pozbycia sie ludzi.
pozdrawiam wszystkich z mlodziezowki, ktorzy czuja, ze kierowane jest to do nich.
trzymajcie sie, nie macie wyboru.
0 0
odpowiedź