PKP Intercity chce zatrudnić audytora mediowego
Spółka PKP Intercity planuje zatrudnić do współpracy firmę, która zajmie się dla niej doradztwem i audytem mediowym. Współpracę zaplanowano na dwa lata.
Do zadań wybranej firmy należeć będzie m.in. doradztwo i merytoryczna ocena propozycji kampanii przedstawionych PKP Intercity przez dom mediowy, bieżąca weryfikacja efektywności kampanii reklamowych, audyt zrealizowanych kampanii (weryfikacja zasięgów, rozliczenie prowizji, weryfikacja finansowa itp.) oraz wsparcie przygotowań do przetargu na obsługę mediową, pomoc w wyborze agencji mediowej.
Spółka zaprosiła wstępnie zainteresowanych do składania ofert na doradztwo i audyt mediowy. Po ich ocenie przystąpi do negocjacji z wybranymi firmami, a następnie poprosi je o złożenie ostatecznych ofert handlowych. PKP Intercity nie podaje na razie, w jakim czasie to nastąpi. Wiadomo jedynie, że firma, którą wybierze będzie pracować dla PKP Intercity przez 24 miesiące od zawarcia umowy.
Obsługą reklamową PKP Intercity zajmują się obecnie agencje Publicis Poland i Agencja Warszawa (w internecie), a obsługą mediową Value Media (Group One). Od początku maja promuje się kampanią pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”.
Spółka jest w trakcie wyboru agencji do obsługi w social mediach.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity chce zatrudnić audytora mediowego