PKP Intercity chce zbadać wizerunek i efektywność kampanii
PKP Intercity zaprasza firmy badawcze do składania ofert na realizację badania rynkowego wizerunku marki i efektywności kampanii komunikacyjnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
PKP Intercity planuje kampanię wizerunkowo-produktową w mediach. Cele tej kampanii to m.in. budowanie świadomości i atrakcyjności (likeability) marki PKP Intercity, budowanie awareness. Kampania ma być realizowana w telewizji, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie. Pierwszy etap kampanii zaplanowano na kwiecień 2024 roku, a drugi - na październik.
W związku z tym PKP Intercity planuje realizację trzyetapowego badania, w celu weryfikacji efektywności działań promocyjnych. Pierwszy etap realizowany przed rozpoczęciem kampanii (pomiar poziomu wyjściowego głównych wskaźników) – wywiady wykonane w marcu 2024r.; etap drugi - pomiar efektów I etapu kampanii) – po jej zakończeniu (maj-czerwiec2024); trzeci etap realizowany po zakończeniu kampanii wizerunkowej w listopadzie, grudniu 2024r.
Podczas badania mierzone będą m.in. świadomość Top of Mind, spontaniczna i wspomagana marek przewoźników kolejowych, świadomość reklam przewoźników, rozumienie przekazu reklamowego (informacje o ofercie itd.), zauważalność reklam pochodzących z kampanii oraz powiązanie reklam z markami PKP/PKP IC (recall i recognition) itp
Badanie ma mieć charakter ilościowy, będzie realizowane za pomocą wywiadów CAWI, przy wykorzystaniu panelu internetowego.
Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na okres do końca grudnia 2024 roku. Przetarg trwa do 11 stycznia 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity chce zbadać wizerunek i efektywność kampanii