Play uruchomił nowe Call Center
Play zdecydował się na zwiększenie liczby konsultantów BiuraObsługi Klienta. W tym celu podpisano umowę z trzecim jużzewnętrznym Call Center, tym razem w Gdańsku.
Do tej pory klientów sieci obsługiwali konsultanci w Poznaniu,Szczecinie oraz w warszawskiej centrali firmy.
Uruchomienie oddziału w Gdańsku, oznacza zatrudnienie wpierwszej fazie ponad 100 konsultantów. Play ma zamiar wprzyszłości rozwijać gdańską filię i tworzyć kolejne stanowiskapracy.
Centrum Obsługi Klienta w Gdańsku będzie integralną częściąogólnopolskiego systemu Obsługi Klienta. Od 16 maja dotychczasowiabonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci Play, mogą uzyskaćpomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia,łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7-24 Obsługa Klientaodpowiada na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00-7.00istnieje możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ichzagubienia lub kradzieży.
Partnerem biznesowym przedsięwzięcia jest międzynarodowa firmaTranscom WorldWide.
Dołącz do dyskusji: Play uruchomił nowe Call Center