Abonenci Plusa mogą korzystać z e-porad lekarskich od Telemedi.co
Klienci abonamentowi Plusa (grupa Cyfrowy Polsat) zyskali możliwość korzystania z nielimitowanej oferty e-konsultacji z lekarzem internistą lub pediatrą, w ramach comiesięcznej stałej opłaty. Operator przygotował ofertę wespół z Telemedi.com.
Z porad lekarskich można korzystać za pomocą czatu, podczas rozmowy wideo lub telefonicznej. Jak podkreśla operator, chce on umożliwić w ten sposób milionom Polaków dostęp do zdalnej opieki medycznej (ważnej w dobie koronawirusa). - E-konsultacje ułatwiają dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, a jednocześnie wpływają na ograniczenie transmisji koronawirusa. Teleporady przekładają się także na oszczędność czasu oraz środków finansowych, związanych np. z dojazdem do placówki medycznej - przekonuje operator.
Abonenci Plusa, by zyskać dostęp do nielimitowanych zdalnych konsultacji z lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej muszą wejść na stronę pluslekarz.telemedi.co i przejść proces włączenia usługi z wykorzystaniem „dopisz do rachunku Plus”. Na zdalną wizytę u lekarza internisty lub pediatry może umówić się osoba, której dane zostały podane w procesie rejestracji. Konsultacje odbywają się za pośrednictwem platformy Plus.telemedi.co, a użytkownik może połączyć się z wybranym lekarzem poprzez czat, telefon czy rozmowę wideo o dowolnej porze przez 7 dni w tygodniu. W ramach e-wizyt lekarze zbierają pełny wywiad medyczny, interpretują udostępnione wyniki badań laboratoryjnych i obrazowych, wystawiają zalecenia odnośnie postępowania leczniczego do wglądu i wydruku w ramach Indywidualnego Konta Pacjenta. Na podstawie przeprowadzonej konsultacji mogą wystawić e-receptę, skierowanie oraz zwolnienie lekarskie.
Comiesięczny koszt usługi dopisanej do rachunku wynosi 15,99 zł brutto. Z usługi można zrezygnować w każdym momencie. W przypadku rezygnacji przed upływem 12 miesięcy, klienci tracą dostęp do usługi przez kolejny rok.
W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 2 proc. do 2,85 mld zł, przy czym przychody od klientów i ze sprzedaży sprzętu nieznacznie zmalały. Firma miała sprzedanych 17,43 mln jednostkowych usług, po wzroście o 2,7 proc. Liczba usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym wzrosła o 7,6 proc. do 8,02 mln, a w modelu prepaidowym - o 0,2 proc. do 2,39 mln.
Dołącz do dyskusji: Abonenci Plusa mogą korzystać z e-porad lekarskich od Telemedi.co