SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Po 0,01 proc. prowizji od zakupu powierzchni reklamowej w internecie zaproponowały Starcom i ClickAd w przetargu spółki Tauron Sprzedaż

W odpowiedzi na przetarg spółki Tauron Sprzedaż (dostawca energii) dotyczącym obsługi kampanii reklamowo-sprzedażowych w internecie oferty złożyło 9 agencji. Najniższe prowizje za zakup powierzchni reklamowych  - od 0,0000002 proc do 0,01 proc. - zaproponowały w nim agencje Media Group, Starcom (Publicis Media) i ClickAd - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Trwający od drugiej połowy maja przetarg dotyczył rocznej obsługi w zakresie przygotowania, prowadzenia i monitorowania efektów kampanii reklamowo-sprzedażowych w internecie.

Oferty złożyło w nim 9 agencji: ClickAd, Pimedia Group, Media Group, Mastermind Media, Redgroup, Novem, Media Choice, Codemedia i Starcom (Publicis Media).

70 proc. kryterium oceny oferty stanowi wysokość prowizji od zakupu powierzchni reklamowej w internecie (pozostałe 30 proc. cena oferty  - obejmuje m.in. przeformatowanie projektów graficznych, aktualizację plików graficznych itp.).

Najniższe prowizje zaproponowały: Media Group – 0,0000002 proc, Starcom i Clickad – po 0,01 proc. , Pimedia Group – 0,2 proc. i Codemedia – 0,5 proc.

Prowizja zaoferowana przez Novem wynosi 1,2 proc., przez Mastermind Media – 1,37 proc., Redgorup – 1,49 proc., Media Choice – 1,5 proc.

Tauron Sprzedaż planuje realizować w internecie kampanie reklamowe, których celem będzie m.in. przekierowanie wymaganej liczby użytkowników do stron internetowych spółki poprzez różne formy reklam (display, linki tekstowe, e-mailingi, wideo, artykuły sponsorowane) i wykonanie wymaganej czynności (zamówienie produktu, pozostawienie leada, zapisanie się na newsletter, rejestracja w serwisie itp.).

Wybrana w tym przetargu agencja będzie pracować dla Tauronu przez rok od dnia zawarcia umowy.

Budżet spółki na te działania wynosi 4,92  mln zł brutto. Tauron dopuszcza możliwość wyboru w tym postępowaniu maksymalnie dwóch agencji. Ma z nimi współpracować o tzw. umowy ramowe, czyli będzie im zlecać każdorazowo określone projekty.

 

Dołącz do dyskusji: Po 0,01 proc. prowizji od zakupu powierzchni reklamowej w internecie zaproponowały Starcom i ClickAd w przetargu spółki Tauron Sprzedaż

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agatha
To ile zarobi Media Group ? Nie potrafię wyliczyć ...

odpowiedź
User
mediowiec
po zaokrągleniu jeden grosz
odpowiedź
User
Pokolenie_Ą
Wiadomo że prowizja jest gdzie indziej :)
odpowiedź