SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podlaskie: liderem RMF FM, bardzo mocne Radio Maryja

Przedstawiamy TOP15 Radio Track MillwardBrown SMG/KRC najpopularniejszych stacji radiowych w województwie podlaskim w okresie kwiecień-czerwiec 2011.

Liderem słuchalności w województwie podlaskim było w badanym okresie RMF FM (spadek z 29,8 proc. do 24,9 proc. udziału w rynku). Na kolejnych miejscach podium znalazły się Radio ZET (w dół z 20,6 proc. do 20 proc. udziału w rynku) oraz Trójka (w górę z 8,3 proc. do 9,7 proc. udziału w rynku).

W II kwartale 2011 r. rekordowy wzrost zanotowało Radio Maryja (z 2,2 proc. do 7,8 proc. udziału).

województwo podalskie kwiecień: czerwiec 2010 styczeń: marzec
2011
luty: kwiecień 2011 marzec:
maj
2011
kwiecień: czerwiec 2011
Radio RMF FM 29,8% 27,6% 24,3% 24,0% 24,9%
Radio ZET 20,6% 20,6% 20,7% 21,2% 20,0%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 8,3% 8,0% 9,7% 10,6% 9,7%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 10,3% 8,5% 8,8% 7,7% 8,5%
Radio Maryja 2,2% 2,5% 5,8% 7,9% 7,8%
Polskie Radio Białystok 8,9% 7,9% 6,1% 5,3% 6,6%
Radio 5 Suwałki 6,4% 3,8% 3,8% 3,6% 4,5%
Radio RMF MAXXX (Podlasie) 0,5% 2,8% 3,4% 3,9% 3,6%
Radio ESKA (Białystok) 2,7% 3,3% 3,4% 2,5% 2,6%
Radio Eska Rock 1,8% 1,4% 1,4% 2,5% 2,5%
Radio Jard (Białystok) 1,3% 2,4% 1,7% 1,8% 1,8%
Radio Złote Przeboje 101 FM (Białystok) 0,7% 1,7% 1,5% 1,1% 1,5%
Radio ESKA (Łomża) 1,2% 3,5% 3,3% 1,9% 1,5%
Radio i (Białystok) 1,0% 0,5% 0,8% 0,9% 0,8%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,4% 0,3% 0,5% 0,5% 0,7%


 

Dołącz do dyskusji: Podlaskie: liderem RMF FM, bardzo mocne Radio Maryja

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oli
I wszystko gra :), tak trzymać RMF FM
0 0
odpowiedź
User
Stoik
Primo - zabieram glos w temacie Podlaskiego, bo inne w Warszawie budza wiecej emocji, a mysle ze w badaniach emocje warto trzymac z daleka;
Secundo - Wirtualne chca byc opiniotworcze dla srodowiska, ktore swoj rozum ma, zatem headline - "liderem RMF FM, bardzo mocne Radio Maryja" jest o tyle niedoskonaly, ze a) wszyscy widza ze RMF jest liderem, tyle ze traci blisko 20% swojego udzialu YoY, o czym headline nie mowi, b) 7,8% Radia Maryja nie oznacza ze jest bardzo mocne wobec konkurencji, mimo ze dynamika jest imponujaca, c) lada dzien pojawia sie wyniki lipca, wiec publikowanie o tej porze czerwca jest co nieco spoznione, d) ergo - headline nie oddaje najciekawszych zjawisk, ale raczej jest propagandowym/intrygujacym komentarzem charakteryzujacym serwisy plotkarskie, a nie rzetelnym dziennikarstwem branzowym, co Wirtualnym nie przystoi, chyba ze przyjeli strategie serwisow plotkarskich - powiedzcie nam o tym;
Tertio - mlodziezy siegajaca do tego zrodla - drazcie szczegoly a nie kupujcie tytuly, o dojrzalszych jestem spokojny.
0 0
odpowiedź
User
prawdziwy asdw
brawo mieszkańcy Podlaskiego. wy też mądrzejecie tak jak ja i przestajecie słuchać tej krakowskiej sieczki. RMF FM oby tak dalej w dół.
20 12
odpowiedź