Polsat Media zaczyna współpracę ze Space Cat Industries i Agencją Słucham, kończy z Grupą Abstra
Biuro reklamy Polsat Media (należące do Cyfrowego Polsatu) w ramach swojej oferty Polsat Media AdTube zaczęło współpracę ze zrzeszającą tiktokerów agencją Space Cat Industries oraz obsługującą podcasterów Agencją Słucham. Jednocześnie zakończyło współpracę na wyłączność z Grupą Abstra.
Space Cat Industries obsługuje takim twórców tiktokowych jak Klaudia Bieszcz, Kinga Kostrzewa czy Sebastian Kowalczyk. Oferuje reklamodawcom obecność w realizowanych przez tych twórców krótkich formatach wideo.
Natomiast Agencja Słucham zajmuje się obsługą reklamową twórców podcastów, współpracuje m.in. z Okuniewską i Justyną Mazur.
Oferty Space Cat Industries i Agencji Słucham dołączono do platformy Polsat Media AdTube, którą uruchomiono prawie cztery lata temu w ramach współpracy Polsat Media z agencją Golden Coil. Platforma obsługuje takich twórców jak m.in. Naruciak, Magda Bereda, Lachu czy Mandzio.
Grupa Abstra do oferty Polsat Media AdTube dołączyła pod koniec 2017 roku.
Polsat Media połączony z biurem reklamy Interii
W 2019 roku Polsat Media zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 1,1 proc. do 212,36 mln zł oraz zysku ze 152,7 do 149,31 mln zł. 86,7 proc. przychodów firmy pochodziło od klientów zewnętrznych.
Jesienią ub.r. do Polsat Media dołączyli pracownicy biura reklamy Grupy Interia, przejętej w lipcu ub.r. przez Telewizję Polsat. W listopadzie z Polsat Media zwolniono 23 osoby, m.in. Roberta Biegaja i Radosława Barana, którzy w dziale handlowym Interii pełnili funkcje dyrektorskie.
Dołącz do dyskusji: Polsat Media zaczyna współpracę ze Space Cat Industries i Agencją Słucham, kończy z Grupą Abstra