SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat News z nowym spotem wizerunkowym „Zawsze w centrum wydarzeń” (wideo)

Polsat News rozpoczął emisję nowego spotu wizerunkowego. Stacja jest promowana hasłem „Zawsze w centrum wydarzeń”.

W trwającym 90 sekund spocie występują: m.in. Dorota Gawryluk, Bogdan Rymanowski oraz Marta Budzyńska, Mateusz Białkowski, Igor Sokołowski czy Piotr Michalak. W ramach wideo Gawryluk i Rymanowski przedstawiają pracę dziennikarzy i reporterów Polsat News. Pojawiają się sceny zarówno w studio i newsroomie stacji, jak i fragmenty materiałów dziennikarskich w plenerze.

W spocie wykorzystano utwór „Believer”, który pochodzi z portfolio Imagine Dragons.

- Jesteśmy zawsze w centrum - mówi w spocie Bogdan Rymanowski. - W centrum opinii, debaty, ludzkich spraw. Jesteśmy dla Was, jesteśmy zawsze w centrum wydarzeń - dodaje Dorota Gawryluk.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Udział Polsat News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 2,03 proc.

Dołącz do dyskusji: Polsat News z nowym spotem wizerunkowym „Zawsze w centrum wydarzeń” (wideo)

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lol
A jakie afery nagłośniła kiedykolwiek (bo nie pytam „w ostatnim czasie”) ta stacja w centrum wydarzeń?
odpowiedź
User
Neo
Ile w tym emocji, ta muzyka w tle, ujęcia jak zapowiedź nowego sezonu popularnego serialu na Netflixe. Zastanawiam się tylko czy ugasili niskie morale w zespole. Zwłaszcza tych, którzy pracują dla tej stacji w pocie czoła na pierwszej linii frontu nie mając czasu często nawet na spokojny posiłek w ciągu dnia, bez których trudno mówić i byciu w centrum wydarzeń. Oby za tym spotem w amerykańskim stylu poszły w górę pensję szeregowych ale jakże znaczących pracowników stacji.
odpowiedź
User
Neo
Ile w tym emocji, ta muzyka w tle, ujęcia jak zapowiedź nowego sezonu popularnego serialu na Netflixe. Zastanawiam się tylko czy ugasili niskie morale w zespole. Zwłaszcza tych, którzy pracują dla tej stacji w pocie czoła na pierwszej linii frontu nie mając czasu często nawet na spokojny posiłek w ciągu dnia, bez których trudno mówić i byciu w centrum wydarzeń. Oby za tym spotem w amerykańskim stylu poszły w górę pensję szeregowych ale jakże znaczących pracowników stacji.
odpowiedź