Polskie Radio Kielce ze spadkiem udziału, ale nadal liderem. W górę ZET Gold
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Na pozycji lidera uplasowało się Polskie Radio Kielce (spadek z 19,7 proc. do 15,6 proc. udziału). Drugie miejsce zajęło RMF FM (z 14,3 proc. do 12,8 proc.). Na ostatniej pozycji podium ulokowała się Trójka (wzrost z 10,8 proc. do 12,6 proc.). Natomiast czwartą lokatę zajęło Radio ZET (spadek z 10,5 proc. do 7,5 proc.).
Kielce | Wszyscy 15-75 | |||
lipiec 2012 : grudzień 2012 | styczeń 2013 : czerwiec 2013 | lipiec 2013 : grudzień 2013 | styczeń 2014 : czerwiec 2014 | |
Polskie Radio Kielce | 18,6% | 19,7% | 19,1% | 15,6% |
Radio RMF FM | 17,0% | 14,3% | 15,6% | 12,8% |
Trójka | 11,6% | 10,8% | 9,4% | 12,6% |
Radio ZET | 12,1% | 10,5% | 5,5% | 7,5% |
Radio ZET Gold (Kielce) / do 2013-06 Radio Planeta (Kielce) | 4,1% | 4,6% | 7,0% | 7,1% |
Jedynka | 10,2% | 9,0% | 10,4% | 6,9% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) | 5,0% | 5,2% | 5,6% | 5,8% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 0,9% | 2,0% | 3,8% | 4,9% |
Radio Maryja | 2,4% | 2,8% | 1,6% | 4,3% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock | 4,1% | 5,3% | 4,6% | 3,9% |
Radio Fama (Kielce) | 3,6% | 5,0% | 3,7% | 3,8% |
Radio ESKA Kielce | 3,2% | 5,6% | 5,0% | 3,6% |
Radio eM Kielce / do 2014-04 Radio Plus Kielce | 2,4% | 2,0% | 1,2% | 3,0% |
Radio TOK FM | 0,1% | 0,5% | 2,4% | 3,0% |
Radio PiN | 1,1% | 0,9% | 0,9% | 0,9% |
Radio Złote Przeboje C 96,6 FM (Częstochowa) | 0,4% | 0,0% | 1,5% | 0,8% |
Dwójka | 1,2% | 0,6% | 0,9% | 0,8% |
Czwórka | 1,2% | 0,6% | 0,4% | 0,7% |
N= | 604 | 588 | 589 | 587 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio Kielce ze spadkiem udziału, ale nadal liderem. W górę ZET Gold