POT chce zatrudnić agencję PR dla Departamentu Polskiego Bonu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług w zakresie realizacji zadań biura prasowego na potrzeby promocji, informacji i edukacji dla Departamentu Polskiego Bonu Turystycznego.
Wybrana agencja zajmie się m.in. obsługą prasową, która obejmować będzie m.in. przygotowanie propozycji harmonogramu prasowego (reklamy, artykuły sponsorowane i inne) z dwumiesięcznym wyprzedzeniem, przygotowanie i stałą aktualizację press listy z podziałem na media ogólnopolskie, lokalne i branżowe, opracowanie „press kit” dla mediów, relacje z mediami, influencerami, blogerami oraz osobami zajmującymi się branżą turystyczną w sieci, celem współpracy biznesowej.
Zajmie się też opracowywaniem i wysyłką informacji prasowych i komentarzy, artykułów do mediów branżowych, wsparciem i obsługą konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami, zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi.
Do zadań agencji należeć będzie też współpraca z agencją obsługującą media społecznościowe POT, wsparcie komunikacji wewnętrznej,przygotowywanie haseł oraz sloganów reklamowych, prezentacji produktowych itd.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 31 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: POT chce zatrudnić agencję PR dla Departamentu Polskiego Bonu Turystycznego
Materiały do mediów też... z pomyłkami.