SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PRO Media House z Grupą PSB

Krakowski dom mediowy PRO Media House zaplanował i zakupił kampanię telewizyjną dla Grupy PSB - Polskie Składy Budowlane.

Grupę docelową kampanii stanowią osoby w wieku 25+, budujący lub planujący budowę domu, a także remont domu czy też mieszkania.

Kampania telewizyjna potrwa do 10 czerwca. Spoty piętnasto i trzydziestosekundowe można zobaczyć w TVP 1, TVP 2, TVP 3, a także w komercyjnych stacjach Polsat, TVN i TVN 24.

Dołącz do dyskusji: PRO Media House z Grupą PSB

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl