Procter&Gamble znowu promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco
Procter&Gamble prowadzi w sklepach Tesco dziewiątą edycję akcji "Sekrety Pielęgnacji" promującej produkty kosmetyczne tego koncernu. W ramach działań rozpowszechniany jest bezpłatny poradnik o urodzie.
Głównymi nośnikami promocji "Sekrety Pielęgnacji" są bezpłatny
poradnik o urodzie, którego objętość wzrosła do 40 stron, serwis
internetowy sekretypielegnacji.pl oraz materiały POS. W akcji, po
raz dziewiąty prowadzonej przez Procter&Gamble w 54
hipermarketach Tesco, promowane są marki Olay, Wella, Pantene, Head
& Shoulders, Always i Lenor.
Partnerami przedsięwzięcia są miesięcznik "Claudia" oraz serwis www.kobieta.pl. Kreacją i produkcją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła się agencja 4Frame.
Dołącz do dyskusji: Procter&Gamble znowu promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco