Profi klientem Value Media
Dom mediowy Value (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Profi. Zajmie się strategią oraz planowaniem i zakupem mediów dla marek Profi i Jemy Jemy.
Zakres działań Value Media obejmie strategię, planowanie i zakup mediów. Pierwszym wspólnym projektem jest launch gotowych zup pod marką Jemy Jemy. Obejmuje ona emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach, działania rich media, reklamy display oraz współpracę z influencerami.
W kolejnych miesiącach wystartuje również kampania wspierająca nowość Profi w kategorii pasztetów - pasztet w metalowej puszce.
Marka Profi po raz pierwszy pojawiła się z reklamami w telewizji w 2020 roku. Wcześniej obsługą mediową brandu zajmował się Havas Media.
- Wykorzystując siłę grupy, Value Media będzie miało okazję przekuć zintegrowane kompetencje z kilkunastu dziedzin do wzmacniania pozycji lidera Profi na rynku. Mamy wszystkie narzędzia, które pozwolą nam rozwinąć olbrzymi potencjał tej polskiej marki z tradycjami i cieszymy się, że nasz nowy partner biznesowy powierzył nam to zadanie - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
Sebastian Pender, dyrektor marketingu w Profi wyjaśnia, że głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była ekspertyza i doświadczenie zespołu w obszarze skutecznej i zintegrowanej komunikacji online. - Oferta Value Media, SalesTube i Labcon wyróżniła się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy. Dodatkowym atutem, który utwierdził nas w podjętej decyzji, jest wysoki poziom serwisu i szybkość działania dedykowanego teamu - mówi.
Value Media będzie pracować w modelu house of communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewni agencja martech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za influencer marketing.
Dołącz do dyskusji: Profi klientem Value Media