Program Tomasza Sekielskiego w nowym paśmie ogląda 930 tys. osób, TVP1 wygrywa z TVP2
Program „Po prostu”, po zmianie pory emisji, ogląda średnio 933 tys. osób. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Najwięcej widzów miał odcinek poświęcony eutanazji w Belgii.
Od marca br. program „Po prostu” emitowany jest w nowym czasie antenowym - oglądać go można na antenie TVP1 co dwa tygodnie w czwartki o godz. 22.20 (wcześniej stacja pokazywała go w środy o 21.25, również co dwa tygodnie).
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia czterech wydań audycji Tomasza Sekielskiego w okresie od 10 marca do 21 kwietnia br. wyniosła 933 tys. osób. Przełożyło się to na 9,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek programu z 10 marca br., który oglądało 1,14 mln osób. W tym wydaniu Tomasz Sekielski wraz ze swoją ekipą poruszył kontrowersyjny temat dotyczący eutanazji w Belgii.
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
10-03-2016 | 22:23:44 | 23:05:08 | 1 135 048 | 10,62% |
17-03-2016 | 22:24:40 | 23:02:24 | 968 132 | 9,57% |
24-03-2016 | 22:24:51 | 23:02:18 | 933 455 | 8,66% |
Dla porównania, odcinki programu Tomasza Sekielskiego, pokazywane w okresie od 9 września do 7 października 2015 roku, gromadziły z kolei 969 tys. widzów, co dawało TVP1 odpowiednio 6,99 proc. oraz 5,11 proc. udziału. Program pokazywany był wtedy jednak w środy o godz. 21.25 (również co dwa tygodnie).
TVP1 w czasie emisji „Po prostu” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat, emitujący w tym czasie głównie serial paradokumentalny „Zdrady”, co daje mu 12,95 proc. udziału. Na drugim miejscu plasuje się TVN („Kuchenne rewolucje” i filmy fabularne; 11,58 proc.), a czwarta lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVP2 (pasmo filmowe; 7,44 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 1 338 468 | 12,95% | 12,52% |
TVN | 1 197 406 | 11,58% | 15,75% |
TVP1 - Po prostu | 933 254 | 9,03% | 6,34% |
TVP2 | 768 911 | 7,44% | 10,88% |
Dodajmy, że w marcu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,74 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##
Dołącz do dyskusji: Program Tomasza Sekielskiego w nowym paśmie ogląda 930 tys. osób, TVP1 wygrywa z TVP2