SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program Tomasza Sekielskiego zyskał 270 tys. widzów, ale i tak przegrywa z konkurencją

Program „Po prostu” w jesiennej ramówce ogląda średnio 969 tys. osób, o 272 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego przegrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym.

„Po prostu” na antenie TVP1 oglądać można co dwa tygodnie w środy o godz. 21.25. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia audycji Tomasza Sekielskiego w okresie od 9 września do 7 października 2015 roku wyniosła 969 tys. osób. Przełożyło się to na 6,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu, który oglądało 1,11 mln osób.

Trzy wydania

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

09-09-2015

21:25:25

1 109 845

7,85%

23-09-2015

21:45:27

800 334

6,17%

07-10-2015

21:24:44

983 148

6,83%

Odcinki programu Tomasza Sekielskiego pokazywane w okresie od 3 września do 8 października 2014 roku gromadziły z kolei 697 tys. widzów, co dawało TVP1 odpowiednio 6,60 proc. oraz 4,56 proc. udziału. Program pokazywany był wtedy jednak po godz. 22.00.

TVP1 w czasie emisji „Po prostu” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, emitująca w tym czasie końcówkę „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co daje mu 21,44 proc. udziału. Na drugim miejscu plasuje się Polsat („Top Chef” i „Rinke za kratami”; 13,16 proc.), a trzecia lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVN (program „Kto poślubi mojego syna?” i „Żony Hollywood”; 7,43 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest Polsat, a TVN zajmuje miejsce drugie.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 971 116

21,44%

16,83%

Polsat

1 824 551

13,16%

19,31%

TVN

1 029 108

7,43%

9,55%

TVP1 - Po prostu

968 515

6,99%

5,11%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 11,79 proc.

Dołącz do dyskusji: Program Tomasza Sekielskiego zyskał 270 tys. widzów, ale i tak przegrywa z konkurencją

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ela
Szacun,że w ogóle taki program robi i ludzie chcą go oglądać.Przecież telewizje pokazują tylko tańce,gotowanie i życie gwiazd,podobno...
odpowiedź
User
jr
Mam wrażenie, że po odejściu z TVN pan Tomasz nie za bardzo ma pomysł na siebie. Jest wybitnym dziennikarzem, ale to chyba nie wystarczy.
odpowiedź
User
gość
Mam wrażenie, że po odejściu z TVN pan Tomasz nie za bardzo ma pomysł na siebie. Jest wybitnym dziennikarzem, ale to chyba nie wystarczy.

No z tą wybitnością to ostrożnie, nie ma próżni wśród młodzieży jest wielu równie wybitnych z tym, że kwestia zaistnienia jest tutaj kluczową. Naprawdę kilka reportaży podpisanych przez mało znane osoby jest na dużo lepszym poziomie niż powielanie schematów.
odpowiedź