Program Tomasza Sekielskiego zyskał 270 tys. widzów, ale i tak przegrywa z konkurencją
Program „Po prostu” w jesiennej ramówce ogląda średnio 969 tys. osób, o 272 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego przegrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym.
„Po prostu” na antenie TVP1 oglądać można co dwa tygodnie w środy o godz. 21.25. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia audycji Tomasza Sekielskiego w okresie od 9 września do 7 października 2015 roku wyniosła 969 tys. osób. Przełożyło się to na 6,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu, który oglądało 1,11 mln osób.
Trzy wydania
Godz. | Wszyscy 4+ | ||
AMR | SHR % | ||
09-09-2015 | 21:25:25 | 1 109 845 | 7,85% |
23-09-2015 | 21:45:27 | 800 334 | 6,17% |
07-10-2015 | 21:24:44 | 983 148 | 6,83% |
Odcinki programu Tomasza Sekielskiego pokazywane w okresie od 3 września do 8 października 2014 roku gromadziły z kolei 697 tys. widzów, co dawało TVP1 odpowiednio 6,60 proc. oraz 4,56 proc. udziału. Program pokazywany był wtedy jednak po godz. 22.00.
TVP1 w czasie emisji „Po prostu” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, emitująca w tym czasie końcówkę „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co daje mu 21,44 proc. udziału. Na drugim miejscu plasuje się Polsat („Top Chef” i „Rinke za kratami”; 13,16 proc.), a trzecia lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVN (program „Kto poślubi mojego syna?” i „Żony Hollywood”; 7,43 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest Polsat, a TVN zajmuje miejsce drugie.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 2 971 116 | 21,44% | 16,83% |
Polsat | 1 824 551 | 13,16% | 19,31% |
TVN | 1 029 108 | 7,43% | 9,55% |
TVP1 - Po prostu | 968 515 | 6,99% | 5,11% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 11,79 proc.
Dołącz do dyskusji: Program Tomasza Sekielskiego zyskał 270 tys. widzów, ale i tak przegrywa z konkurencją
No z tą wybitnością to ostrożnie, nie ma próżni wśród młodzieży jest wielu równie wybitnych z tym, że kwestia zaistnienia jest tutaj kluczową. Naprawdę kilka reportaży podpisanych przez mało znane osoby jest na dużo lepszym poziomie niż powielanie schematów.