“Prosto w serce” ma mniej widzów niż “Majka”
“Prosto w serce”, nowa telenowela TVN-u, po trzech tygodniach emisji ma średnio 2,6 mln widzów – nieco mniej niż gromadziła nadawana rok temu w tym paśmie “Majka”. Serial daje jednak stacji drugie miejsce w rynku.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średni udział pierwszych 15 odcinków “Prosto w serce”, emitowanych w dni powszednie o 17.55, wyniósł 18,57 proc. w grupie 4+ i 20 proc. w grupie 16-49 proc. To minimalnie lepiej niż w pierwszym tygodniu emisji, gdy udziały produkcji wynosiły 18,15 proc. i 19,43 proc. (więcej na ten temat).
TVN w paśmie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku za TVP 1, nadającą w tym czasie “Klan”, co daje jej 29,43 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadają natomiast Polsat (“Dlaczego ja?”, “Pierwsza miłość”; 14,87 proc.) i TVP 2 (teleturnieje, “Panorama”; 11,23 proc.;). TVN jest drugi za Jedynką także w grupie komercyjnej, ale tam przewaga publicznej stacji nie jest już tak znaczna.
“Prosto w serce” cieszy się nieco mniejszą popularnością niż emitowana rok temu w tym samym paśmie “Majka” (także ruszyła z początkiem stycznia). Jej średnia oglądalność po 15 odcinkach wyniosła 2,76 mln widzów, co dało TVN-owi 20,21 proc. udziału w grupie 4+ i 23,52 proc. w komercyjnej 16-49 (poczytaj więcej).
Nową telenowelę oglądają głównie kobiety, a także widzowie od 30 do 34 lat i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
“Prosto w serce” to opowieść o miłości opuszczonej przez matkę, energicznej dziewczyny, Moniki Milewskiej, zarabiającej na życie jako bokserka (w tej roli Anna Mucha) oraz przystojnego i bogatego właściciela firmy deweloperskiej Artura Sagowskiego (Filip Bobek). Serial jest adaptacją argentyńskiej produkcji “Sos mi vida”.
Widownia “Prosto w serce” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
03-01-2011 | 2 606 129 | 17,99% | 19,94% |
04-01-2011 | 2 749 914 | 19,74% | 20,64% |
05-01-2011 | 2 419 918 | 17,75% | 18,21% |
06-01-2011 | 2 704 329 | 17,49% | 19,50% |
07-01-2011 | 2 398 198 | 17,74% | 18,93% |
10-01-2011 | 2 792 396 | 20,28% | 22,67% |
11-01-2011 | 2 521 139 | 18,74% | 20,73% |
12-01-2011 | 2 819 065 | 20,35% | 22,10% |
13-01-2011 | 2 829 140 | 20,39% | 21,31% |
14-01-2011 | 2 677 150 | 19,74% | 21,77% |
17-01-2011 | 2 719 228 | 19,61% | 21,21% |
18-01-2011 | 2 478 831 | 17,09% | 17,97% |
19-01-2011 | 2 526 630 | 18,04% | 19,55% |
20-01-2011 | 2 552 103 | 18,40% | 20,03% |
21-01-2011 | 2 209 703 | 15,79% | 16,14% |
Średnia | 2 597 679 | 18,57% | 20,00% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 1 | 4 128 051 | 29,43% | 22,84% |
Prosto w serce | 2 597 679 | 18,57% | 20,00% |
Polsat | 2 086 339 | 14,87% | 17,83% |
TVP 2 | 1 575 130 | 11,23% | 9,49% |
Profil widowni telenoweli
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 32,20% | 67 |
Kobiety | 67,80% | 131 | |
Wiek | 4-9 | 2,52% | 42 |
10-15 | 4,36% | 64 | |
16 - 19 | 2,59% | 46 | |
20 - 24 | 3,89% | 49 | |
25 - 29 | 6,57% | 74 | |
30 - 34 | 8,34% | 101 | |
35 - 39 | 6,67% | 90 | |
40 - 44 | 6,16% | 96 | |
45 - 49 | 6,51% | 95 | |
50 - 54 | 10,92% | 136 | |
55 - 59 | 10,91% | 141 | |
60 | 30,56% | 151 | |
Wlk. miasta | Wieś | 29,81% | 76 |
< 50 tys. | 22,85% | 95 | |
50-100 tys. | 12,52% | 146 | |
100-200 tys. | 11,45% | 142 | |
> 200 tys. | 23,38% | 116 | |
Zawód | Top management | 6,20% | 71 |
Pracownicy średniego szczebla | 15,74% | 105 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 18,78% | 94 | |
Emeryci | 39,11% | 152 | |
Inni | 20,17% | 66 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 49,03% | 109 |
Średnie | 33,34% | 113 | |
Wyższe | 10,75% | 86 | |
Inne | 6,88% | 54 |
Dołącz do dyskusji: “Prosto w serce” ma mniej widzów niż “Majka”
Brzydula była o niebo lepsza...:)