SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem

W październiku ub.r. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet miała “Przyjaciółka”, ale zanotowała ona spadek podobnie jak “Tina”. Wzrostem pochwalić  się może jedynie “Pani Domu”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2010 roku. wyniosło 478 111 egz. i było o 1,9 proc. niższe niż w październiku 2009 roku.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 423 947 egz. po spadku o 3,4 proc. - największym w rankingu.

Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) wyniosło 309 663 egz., czyli było o 11,5 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. Wówczas magazyn ten wydawany był przez spółkę Marquard Media Polska i był tygodnikiem, chociaż w praktyce ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych.

ZKDP październik
Wirtualnemedia.pl 2010 2009
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka 478 111 487 235
Tina 423 947 438 750
Pani Domu 309 663 277 616*

 
W październiku 2010 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży. Największy, wynoszący 3,4 proc., dotknął “Pani Domu”.

ZKDP 2010
Wirtualnemedia.pl październik wrzesień
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka 478 111 486 446
Tina 423 947 425 592
Pani Domu 309 663 320 499


* - dane dotyczą tygodnika

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
naf
Dzięki reklamom eremef zyskuję? Tylko takie tam są. RMf Najlepsza Muzyjka
0 0
odpowiedź