Rusza wizerunkowa kampania Radia Kolor
1 września Radio Kolor 103 FM rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Mój ulubiony kolor".
Kampania oparta jest o prostą komunikację nawiązującą do nazwy stacji. W jej ramach przygotowano konkursy antenowe i liczne działania ambientowe w przestrzeni miejskiej.
Kampania prowadzona będzie do końca roku i obejmie nośniki outdoorowe w Warszawie i okolicach oraz m.in.: samochody ELE Taxi, ekrany w pociągach Kolei Mazowieckich, ekrany w kinach oraz centrach handlowych. Będzie prowadzona również w internecie, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych i nowej wersji aplikacji mobilnej Radia Kolor.
Za przygotowanie kampanii oraz zaplanowanie mediów odpowiada zespół kreatywny Radia Kolor, autorką projektu graficznego jest Magda Pilaczyńska.
Dołącz do dyskusji: Rusza wizerunkowa kampania Radia Kolor
przyjdzie wam przynajmniej 1 procent i może w koncu będziecie w pierwszej 10 ;-)