„Teleexpress” i transmisje sportowe hitami 2019 roku w TVP1 (top 30)
Największą widownię w 2019 roku w TVP1 zgromadziły: dziennik „Teleexpress”, transmisja PŚ w skokach narciarskich z Val di Fiemme i eliminacyjny mecz reprezentacji Polski z Łotwą do Euro 2020. Wśród 30 topowych pozycji zdecydowanie najwięcej zajęły transmisje sportowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię w 2019 roku na antenie Jedynki zgromadził dziennik „Teleexpress” z 3 lutego, który oglądało średnio 5,42 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 35,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Przynajmniej przez 1 minutę serwis zobaczyło 6,12 mln osób.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugiej pozycji uplasowała się transmisja konkursu PŚ w skokach narciarskich z 13 stycznia. Relację z zawodów z Val di Fiemme w samej TVP1 śledziło 5,37 mln osób (35,30 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1, gdzie oglądało go dodatkowe 910 tys. i 500 tys. osób (łącznie było to 6,78 mln widzów).
Podium uzupełnia transmisja eliminacyjnego meczu reprezentacji Polski do Euro 2020 z 24 marca, w którym nasza drużyna grała z Łotwą. Relację w samej TVP1 oglądało 5,11 mln widzów, co przełożyło się na 32,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Spotkanie to równolegle transmitowały jeszcze TVP Sport (miał on tam 1,24 mln oglądających) oraz Polsat Sport (620 tys.). Łącznie pojedynek na trzech antenach zgromadził 6,97 mln widzów.
Czwartą lokatę zajął pokazany 24 listopada finał 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. W TVP1 miał on średnio 5 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 36,58 proc. Dodatkowo w TVP ABC Eurowizję Junior 2019 śledziło średnio 280 tys., a w TVP Polonia było to 99 tys.
Oczko niżej uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”, którego odcinek z 1 grudnia śledziło 4,23 mln widzów (27,21 proc. udziału).
Wśród 10 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 4 miejsca zajęły transmisje sportowe.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był mecz Polska-Łotwa, który miał 2,22 mln osób (RCH - 4 mln), co dało TVP1 33,88 proc. udziału.
Drugie miejsce również zajął „Teleexpress” (1,76 mln widzów; 31,56 proc. udziału), a podium uzupełnia finał Eurowizji Junior 2019 (1,73 mln widzów; 34,48 proc. udziału).
Dołącz do dyskusji: „Teleexpress” i transmisje sportowe hitami 2019 roku w TVP1 (top 30)