Reklama Barbie z tatą bawiącym się lalką emitowana także w Polsce (wideo)
Firma Mattel w ramach kampanii marki Barbie „Możesz być, kim chcesz” rozpoczyna w Polsce emisję spotu pt. „Tata bawi się Barbie”. Producent przygotował go we współpracy z agencją BBDO.
Międzynarodowa kampania marki Barbie pokazująca, jak ojciec bawi się z córką lalkami, ruszyła kilka tygodni temu. Teraz startuje w Polsce.
Kampanii składa się z 90-sekundowego spotu i jego trzech 30-sekundowych skrótów przedstawia 6 prawdziwych ojców, którzy bawią się ze swoimi córkami lalkami Barbie. Na zakończenie spotów pojawia się hasło „Czas spędzony w świecie jej wyobraźni to inwestycja w jej realny świat”. Kampania ma na celu podkreślenie istotnej roli ojca w życiu dziewczynki i uświadomienie, że jego zaangażowanie w wymyśloną przez córkę zabawę przyczynia się do jej rozwoju społecznego, intelektualnego i emocjonalnego w prawdziwym życiu.
Wyniki przeprowadzonego przez firmę Mattel badania na ojcach w 15 europejskich krajach pokazują, że aż 82proc. polskich ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że spędzony z córką czas wzmacnia jej pewność siebie i jednocześnie 53proc. z nich żałuje, że nie może poświęcić go więcej na wspólne zabawy.
- Poprzez najnowszy spot kampanii chcemy przybliżyć wszystkim ojcom sztukę zabawy Barbie z córkami oraz pokazać płynącą z niej radość i korzyści. Badania pokazują, że 53 proc. polskich ojców wie, jak bawić się lalkami z córką - czas zainspirować do tego samego pozostałych - mówi Danuta Leszko-Rowsell, senior brand manager marki Barbie.
Spoty zachęcające ojców do zabawy ze swoimi córkami są kontynuacją zeszłorocznej akcji „Imagine The Possibilities” („Wyobraź sobie możliwości”). Spot podkreślał, jak ważnym elementem kształtującym przyszłą tożsamość dziewczynek jest kreatywna zabawa i przyjmowanie w niej różnorodnych ról społecznych.
Dołącz do dyskusji: Reklama Barbie z tatą bawiącym się lalką emitowana także w Polsce (wideo)