SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy w klipach wideo niepożądane

Większość badanych internautów nie lubi reklam umieszczanych przed,w trakcie lub po klipach wideo oglądanych na serwisach typuYouTube.

78 procent respondentów uważa takie reklamy za niepożądane, apołowie zakłócają one samo korzystanie z internetu - informujeserwis MediaPost Publications, powołując się na przeprowadzone wubiegłym miesiącu badanie przez firmę Burst Media, w którym wzięłoudział 2,6 tys. dorosłych internautów.

Po napotkaniu na reklamę w klipie wideo, nieco ponad połowabadanych rezygnuje z jego oglądania, a 15,3 procenta natychmiastopuszcza daną stronę w takim przypadku.

Z kolei najbardziej tolerancyjni dla reklam w kilpach wideo sąbadani w wieku od 18 do 24 lat. 57,6 procenta z nich nieprzeszkadzają takie reklamy, a 38,5 procenta stwierdziło, że zwracana nie większą uwagę niż na standardowe reklamy zamieszczane wsieci.

źródło: MediaPost Publications

Dołącz do dyskusji: Reklamy w klipach wideo niepożądane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl