Ringier Axel Springer Polska zebrał już prawie milion złotych w ramach akcji #BiznesKochaBiznes
Na początku maja br. Onet ruszył z ogólnopolską inicjatywą #BiznesKochaBiznes, której celem jest wzajemna pomoc i solidarność w biznesie. Po dwóch tygodniach od startu, budżet na kampanie dla Zwinnych Przedsiębiorców wynosi już blisko 1 mln zł, a do akcji przyłączają się kolejni klienci biura reklamy Ringier Axel Springer Polska.
- Już pierwsze tygodnie trwania akcji #BiznesKochaBiznes są bardzo budujące. Otrzymujemy wiele pozytywnych komentarzy od naszych klientów, co tylko upewnia nas, że taka inicjatywa jest naprawdę potrzebna, a solidarność w biznesie nigdy nie była tak istotna. Coraz więcej firm zgłasza się, aby przystąpić do akcji chcąc wpierać innych, którzy realizują teraz innowacyjne pomysły. 1 mln zł w budżecie dla Zwinnych Przedsiębiorców już teraz może pomóc wielu firmom - komentuje Mariusz Wąsiński, CSO Ringier Axel Springer Polska.
W ramach programu #BiznesKochaBiznes, ogłoszonego na początku maja, klienci biura reklamy Ringier Axel Springer Polska mogą skorzystać ze specjalnej oferty i zostać Wielkimi ReklamoDawcami. Wielkimi ReklamoDawcami zostają wszyscy klienci, którzy w maju i czerwcu br. na swoje działania reklamowe przeznaczą budżet w wysokości co najmniej 50 tys. zł. W ramach akcji firmy otrzymują specjalny pakiet reklamowy o wartości 25 proc. wartości zlecenia, a kolejne 25 proc. zasila fundusz na kampanie reklamowe dla Zwinnych Przedsiębiorców - firm dotkniętych kryzysem spowodowanym koronawirusem, które wprowadzając u siebie innowacje, walczą z ekonomicznymi konsekwencjami epidemii.
- Zainteresowanie akcją #BiznesKochaBiznes przerosło nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy dziesiątki zgłoszeń od firm, które w roli Zwinnych Przedsiębiorców chciałby przystąpić do programu. Dociera do nas wiele niesamowitych historii przedsiębiorstw, które wprowadzają innowacyjne rozwiązania w dobie kryzysu. Już teraz rozpoczynamy kolejny etap akcji, czyli wybór firm, które otrzymają wsparcie. Nie zwalniamy tempa i czekamy na kolejne zgłoszenia – dodaje Mariusz Wąsiński.
Firmy zainteresowane przystąpieniem do akcji w roli Zwinnych Przedsiębiorców, mogą zgłaszać się za pośrednictwem specjalnie stworzonego formularza, który wraz z regulaminem akcji jest dostępny w serwisie bizneskochabiznes.onet.pl.
Firmy, które zostaną darczyńcami wspierającymi promocję małych przedsiębiorstw, poza dodatkowymi 25-proc. na kampanię otrzymają pakiet materiałów partnerskich, m.in.: logotyp partnera akcji, który może być zamieszczony na kreacjach promocyjnych, materiały do wykorzystania w social mediach, certyfikat Wielkiego ReklamoDawcy oraz inne elementy identyfikacji wizualnej. Akcję wspierają media Ringier Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska zebrał już prawie milion złotych w ramach akcji #BiznesKochaBiznes