SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Roman Łoziński: z Ars Thanea do Deloitte

Roman Łoziński zaczyna pracę jako dyrektor w dziale konsultingu w Deloitte. Wcześniej pracował m.in. w agencjach marketingowych Ars Thanea, K2 i Equinox Polska.

W Deloitte Roman Łoziński będzie doradzał klientom w zakresie innowacyjnych strategii komunikacji i rozwiązań marketingowych, we współpracy z innymi zespołami z grupy Deloitte. Koncern mocno rozwija takie kompetencje od przejęcia w drugiej połowie ub.r. agencji doradztwa marketingowego Stratosfera i agencji marketingu internetowego Digital One.

Przez ostatnie dwa lata Łoziński był dyrektorem strategii w agencji Ars Thanea. Wcześniej pracował m.in. w K2 (jako strategy consultant i head of business innovation), Equinox Polska i Websteam Interactive.

Świadczył usługi dla takich firm i marek jak Coca-Cola, LG Electronics, Heineken, Volkswagen, Play, VOX i Nutricia. Jego projekty były nagradzane w konkursach Effie, KTR i Cannes Lions

Ponadto prowadził zajęcia w Szkole Strategii Marki i Szkole Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych, a także na podyplomowych studiach Psychologia Reklamy na UW. W ostatnich latach zasiadał też w jury konkursów Effie i Eurobest Young Planners.

Dołącz do dyskusji: Roman Łoziński: z Ars Thanea do Deloitte

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl