Rozkwitam.pl w kampanii Veet Suprem’Essence
W internecie ruszyła kampania reklamowa Suprem’Essence – nowego produktu marki Veet. Głównymi elementami akcji – prowadzonej przez agencję Atregence – są serwis Rozkwitam.pl i profil na Facebooku.
Na stronie Rozkwitam.pl – uruchomionej na potrzeby kampanii reklamowej Veet Suprem’Essence – rozpoczął się konkurs fotograficzny. Każdy internauta po zarejestrowaniu w witrynie może umieścić w niej zdjęcie przedstawiające go z motywem róży albo wykorzystać do tego aplikację dodającą różane ramki. Zgłoszone w ten sposób fotografie będą oceniane przez wszystkich użytkowników, a autorzy sześciu najlepszych będą mogli zrealizować profesjonalną sesję fotograficzną w płatkach róż.
Ponadto w ramach akcji prowadzony jest oficjalny profil marki Veet na Facebooku. Odbywają się tam dyskusje dotyczące pielęgnacji ciała i wpływu płatków róż na urodę. Całą kampanię – zaplanowaną do 26 czerwca – przygotowała i prowadzi agencja interaktywna Artegence.
Dołącz do dyskusji: Rozkwitam.pl w kampanii Veet Suprem’Essence