SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza platforma Tv.tvnmedia.pl - nowy projekt TVN Media dla marketerów

Wystartowała platformą Tv.tvnmedia.pl prowadzona przez biuro reklamy TVN Media o roli telewizji w komunikacji marketingowej. Na początku 2017 roku TVN zorganizuje ogólnopolską konferencję branżową.

Celem projektu Tv.tvnmedia.pl jest rozpoczęcie branżowej dyskusji na temat roli telewizji w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Start platformy przypada na Światowy Dzień Telewizji.

- Dziś programy można oglądać na różnych nośnikach - w TV, na smartfonie, tablecie czy laptopie. Ale to nadal stacje telewizyjne tworzą najlepszy kontent, który następnie pojawia się na wielu platformach - podkreśla Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego w TVN Media. - Dobre programy tworzą silną emocjonalną więź z widzem. Tak bliskiej relacji nie wytwarza żadne inne medium. To nasza kluczowa przewaga w komunikacji marketingowej - dodaje.

Na portalu branżowym pojawią się analizy dotyczące m.in. wpływu nowych technologii i treści na telewizję, a także na temat reklamy online i reklamy telewizyjnej. Projekt można także śledzić na Facebooku i Instagramie.

- To zupełnie nowy pomysł na polskim rynku. Jak dotąd w naszym kraju nie było platformy, która prezentowałaby i porządkowała wiedzę o efektywności telewizji. Nie ma też przestrzeni, w której może toczyć się dyskusja na ten temat. Dziś, w Światowym Dniu Telewizji, biuro reklamy TVN Media, jako lider rynku reklamowego w Polsce, wychodzi z nową inicjatywą i zaprasza marketerów do analizy roli telewizji w efektywnej komunikacji marketingowej - mówi Piotr Tyborowicz, członek zarządu TVN i dyrektor biura reklamy TVN Media.

Uruchomienie platformy jest pierwszym krokiem w nowej strategii biura reklamy TVN Media, której celem jest rozpoczęcie debaty na temat pozycji telewizji w nowoczesnej strategii komunikacyjnej oraz odpowiednie wykorzystanie rozwiązań cyfrowych, w które również inwestuje Grupa TVN (oferta multiscreen, usługi brokerskie Premium Digital oraz MCN na YouTube poprzez zakup Gamellon).

W ramach nowo otwartego projektu TVN Media będzie organizować ogólnopolską konferencję, podczas której w debatach wezmą udział reklamodawcy i eksperci medialni. Wydarzenie zaplanowano na pierwszy kwartał 2017 roku.

Dołącz do dyskusji: Rusza platforma Tv.tvnmedia.pl - nowy projekt TVN Media dla marketerów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
toytoy
Będą publikować pseudo analityczne fantazje o tym jak zanudzić publikę na śmierć wyświetlając półgodzinne bloki reklamowe i jak stworzyć serial dla nastoletnich mieszkanek wsi bazując na samym product placement. A powiedzą ile umoczyli na nierentowych projektach z telewizją pogodową, stacją biznesową i TVN W-wa?
odpowiedź
User
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
SUPER SUPER BARDZO DOBRZE
odpowiedź
User
Emil.
tv.tvnmedia.pl, a nie Tv.tvnmedia.pl.
odpowiedź