„Seks po polsku” i „Honey Boo Boo” wiosną w TLC
Kanał TLC w wiosennej ramówce pokaże jeden program wyprodukowany w Polsce - cykl „Seks po polsku”. W ofercie znalazł się też reality-show „Honey Boo Boo”. Widzowie zobaczą także program o zbuntowanych amiszach czy nowy show Tori Spelling.
W programie „Seks po polsku” seksuolodzy Ryszard Smoliński, Katarzyna Bartak-Surówka oraz Krzysztof Tryksza będą pomagać parom w rozwiązywaniu problemów dotyczących sfery seksualnej. Prezentowane zagadnienia będą autentyczne, ale osoby biorące udział będą wcielać się w określone postaci.
„Seks po polsku” będzie jedynym premierowym polskim programem w wiosennej ramówce TLC. Olgierd Dobrzyński, country manager Central Europe w Discovery Networks CEEMEA, w rozmowie z nami zapowiada, że więcej polskich produkcji w stacji pojawi się jesienią (poprzedniej jesieni były trzy lokalne formaty) Wtedy też na antenę wróci „Polski turniej wypieków”. Obecnie trwają castingi do drugiej edycji, a nagrania planowane są na maj i czerwiec br.
W połowie lutego br. na antenie zadebiutował już program „Honey Boo Boo” opowiadający o sześcioletniej Alanie, gwieździe dziecięcych konkursów piękności, znanej widzom TLC z serii „Mała piękność” oraz o jej rodzinie. Program budzi kontrowersje, ale w USA cieszy się bardzo dużą popularnością. - To trzeci najczęściej wyszukiwany show telewizyjny na świecie w Google - zachwalał na konferencji prasowej Paul Welling, head of channels w Discovery Networks CEEMEA.
Inne nowości to m.in. seria dokumentalna „Nierozłączne” opowiadająca historię sióstr syjamskich, których rodzice odrzucili możliwość ich rozdzielenia ze względu na ryzyko, jakim obarczony był zabieg. Złączone dziewczyny nauczyły się żyć normalnie. Z kolei w serii „Zbuntowani amisze” kamera towarzyszyć będzie piątce młodych ludzi, którzy zdecydowali się porzucić swoje wspólnoty i rozpocząć nowe życie.
Znana z „Beverly Hills 90210” Tori Spelling poprowadzi program „Wojna dekoratorów”. Do każdego odcinka zaprosi ona trójkę zawodników, którzy będą musieli wykonać zadania związane z dekorowaniem. Z kolei z cyklu „Niebezpieczny seks” widzowie dowiedzieć będą się mogli wszystkiego m.in. o chorobach przenoszonych drogą płciową.
Wiosną w TLC pojawią się też nowe sezony takich serii jak m.in. „Słodki biznes”, „Wstydliwe choroby” i „Panny młode z Beverly Hills”.
Z danych Nielsen Audience Meauserement wynika, że udział TLC w rynku w styczniu br. wyniósł 0,46 proc. (więcej na ten temat).