SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sergio Lopez globalnym szefem produkcji w Publicis Groupe

Publicis Groupe powołała Sergio Lopeza na nowo utworzone stanowisko EVP, globalnego szefa produkcji, podlegającego globalnemu dyrektorowi generalnemu Arthurowi Sadounowi oraz globalnej CSO i współzałożycielce Le Truc, Carla Serrano. Sergio Lopez ostatnio pracował w McCann Worldgroup.

W nowo utworzonej roli Sergio Lopez nawiąże ścisłą współpracę ze współzałożycielami Le Truc – Carlą Serrano i Neilem Heymannem – w celu zbudowania centrum doskonałości dla kreatywnej produkcji w USA, potwierdzając zaangażowanie Le Truc w dostarczanie kluczowym klientom różnorodnych rozwiązań.

Będzie również współpracował z liderami produkcji Publicis Groupe w ramach globalnego zespołu, aby dalej rozwijać światowej klasy zestaw połączonych narzędzi, możliwości i platform technologicznych dla klientów grupy.

Lopez ma odegrać kluczową rolę w definiowaniu i kierowaniu ogólną wizją i strategią produkcji w Publicis Groupe, pielęgnując jej talent i umiejętności, aby dostarczać klientom najbardziej postępowe rozwiązania.

Lopez przechodzi z McCann Worldgroup, gdzie był dyrektorem ds. produkcji na Wielką Brytanię i region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) oraz CEO CRAFT Worldwide. W ciągu swojej sześcioletniej pracy w McCann, Lopez rozwijał i kierował ich ramieniem produkcyjnym Craft Europe. W ciągu pierwszych pięciu lat opracował nowy model produkcji, który rozbudował Craft z dwunastoosobowego zespołu do ponad 500 osób i zdobył ponad 425 nagród na głównych festiwalach kreatywnych, w tym Cannes Lions, D&AD i The One Show.

Lopez pracował w wielu wiodących agencjach kreatywnych na całym świecie, w tym w Nowym Jorku, Chicago, Londynie, Paryżu, Dusseldorfie, Szanghaju, Toronto, Moskwie, Mediolanie, Amsterdamie, Dubaju, Barcelonie i Madrycie.

Przed dołączeniem do McCann, pracował w Anomaly (od 2012 roku) jako globalny szef zintegrowanej produkcji. Był odpowiedzialny za zintegrowaną produkcję dla takich marek, jak Ab InBev, Diageo, Google, P&G i Mondelēz.

Przedtem w JWT New York był szefem zintegrowanej produkcji, kierując ponad 120-osobowym zespołem realizującym międzynarodowe kampanie dla takich marek jak Nestlé, Microsoft czy Unilever.

Lopez nową funkcję obejmie w styczniu 2022 roku.

Dołącz do dyskusji: Sergio Lopez globalnym szefem produkcji w Publicis Groupe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl