Serwis „Pulsu Biznesu” w nowej wersji z paywallem metrycznym - pełny dostęp za 79/129 zł miesięcznie
Pb.pl, witryna internetowa dziennika „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) została udostępniona w nowej odsłonie. Wprowadzono w niej nowy sposób dostępu do treści: zamiast tzw. modelu freemium - paywall metryczny.
Serwis Pb.pl ma nową szatę graficzną, w której użytkownicy oprócz bieżących informacji mają łatwo znaleźć materiały dla prowadzących firmę, inwestorów czy poszukujących innowacji. Wyeksponowano treści cieszące się dużą popularnością: informacje dnia, kursy walut i najpopularniejszych spółek oraz newsy biznesowe podane w lżejszej formie w dziale „Po godzinach”. Nowy układ mają też strony z artykułami, mająca ułatwiać nawigację i korzystanie z treści powiązanych tematycznie.
Użytkownicy mogą korzystać z różnych funkcji, takich jak m.in. schowek na teksty, system rekomendacji polecanych artykułów czy personalizacja strony. Witryna jest oparta na technologiach HTTPS i Responsive Web Design.
W serwisie wprowadzono nowy system dostępu do treści. Do tej pory w ramach tzw. modelu freemium wszyscy użytkownicy mogli czytać tylko krótsze teksty informacyjne i początki dłuższych treści. Obecnie w ramach tzw. paywalla metrycznego wszyscy internauci będą mogli za darmo przeczytać ograniczoną liczbę artykułów. Potem należy wykupić jedną z dwóch wersji subskrypcji: Basic (za 79 zł miesięcznie) obejmuje nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy, archiwum, aplikacji mobilnej oraz powiadomień i newsletterów, natomiast Premium (za 129 zł miesięcznie) zawiera też wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” (udostępniane o godz. 22:00 w dzień poprzedzający wydanie papierowe), dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes oraz rabaty na szkolenia i konferencje.
- Jesteśmy przekonani, że w sieci jest miejsce na medium dostarczające wiarygodnych i rzetelnych informacji, będące źródłem wiedzy i inspiracji dla przedsiębiorców. Wierzymy, że czytelnicy poszukujący wysokiej jakości treści są gotowi za nie płacić - argumentuje Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. Pb.pl odwiedziło 582,5 tys. realnych użytkowników, którzy wykonali 5 mln odsłon, a każdy spędził na stronie średnio 34 minuty.
Dołącz do dyskusji: Serwis „Pulsu Biznesu” w nowej wersji z paywallem metrycznym - pełny dostęp za 79/129 zł miesięcznie