SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Śląskie Wesołe Miasteczko z nazwą Legendia i nową identyfikacją wizualną

Śląskie Wesołe Miasteczko w Chorzowie w zmieniło nazwę na Legendia - Śląskie Wesołe Miasteczko. Jednocześnie zyskało nową identyfikację wizualną przygotowaną przez agencję Brand Bridge.

Nowym inwestorem Śląskiego Wesołego Miasteczka jest słowacka firma Tatry Mountain Resorts. Zadeklarowała wkład finansowy na poziomie 35 mln euro. Jedną z inwestycji był rebranding obiektu, przygotowany przez agencję Brand Bridge specjalizującą się w zakresie tourism destination marketing.

- Wraz z interdyscyplinarnym zespołem specjalistów przeprowadziliśmy głęboką analizę strategiczną, obejmującą wiele obszarów, aby ustalić w jakim kierunku powinny pójść kolejne etapy całego procesu rebrandingu - tłumaczy Jakub Deryng-Dymitrowicz, CEO Brand Bridge, który nadzoruje projekt. - Następnie zaproponowaliśmy filozofię marki, archetypy, storytelling, dobraliśmy kolory brandowe, zaprojektowaliśmy logo, przygotowaliśmy logo book, brand book oraz egzekucję kreatywną. Wyprodukowaliśmy też unikalne kostiumy postaci, wnoszące do tego świata dodatkowy pozytywny ładunek emocjonalny - podkreśla.

Legendia nie jest zupełnie nowym parkiem tematycznym, ponieważ kontynuuje historię Śląskiego Wesołego Miasteczka. - Stanęliśmy przed zadaniem, które miało uwzględnić dotychczasową tradycję tego miejsca, oddawać atmosferę radości, zabawy i rozrywki i połączyć to z wymogami zmieniającego się samego parku, jak i otoczenia - mówi Michał Szydlik, PR & strategy manager w BrandBridge.

Rebranding wspiera zaplanowana na początek kwietnia kampania reklamowa, w której wykorzystano postać Skarbnika – dobrego ducha kopalni i śląską legendę. To on prezentuje zupełnie nową odsłonę Śląskiego Wesołego Miasteczka, czego wyrazem jest motyw kurtyny, zza której wyłania się nowe logo - Legendia. Wszystko utrzymane jest w magicznej kolorystyce - za ten klimat odpowiada fioletowa barwa. Kolor żółty ma natomiast wnosić blask, radość, optymizm i symbolizować potrzebę podzielenia się radością z innymi, kontaktu z drugim człowiekiem, a także wymianę nabytej wiedzy. Charakterystycznym elementem logo jest integralna część logotypu nad literą „i”. Swym kształtem nawiązuje do dynamicznego ruchu magiczną różdżką, a także do toru rollercoastera znanego z dotychczasowego logo Śląskiego Wesołego Miasteczka.

Na potrzeby etapu kampanii rebrandingowej w materiałach promocyjnych użyto hasła „Legendia -Śląskie Wesołe Miasteczko w nowej odsłonie”, aby uświadomić dotychczasowym gościom parku oraz tym zupełnie nowym, że Legendia powstała w wyniku ewolucji.

Komunikacja reklamowa Legendii w tym roku obejmie outdoor, radio, internet oraz działania public relations.

Dołącz do dyskusji: Śląskie Wesołe Miasteczko z nazwą Legendia i nową identyfikacją wizualną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prawnik
Ma się rozumieć, że chodzi o Park Rozrywki w Chorzowie?
Bo śląskie cośtam to nie wiem gdzie. A Lunapark, to w Chorzowie oczywiście.
odpowiedź