Spadki na rynku miesięczników wnętrzarskich i budowlanych
W sierpniu br. liderem sprzedaży wśród miesięczników budowlanych iwnętrzarskich były "Cztery Kąty" (Agora). Największy spadek wsegmencie zanotował magazyn "M jak Mieszkanie" (Murator).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Cztery Kąty" w sierpniu br.wyniosła 94 290 egz. i była o 13 proc. niższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn budowlany "Murator" (Murator), którysprzedał się w ilości 62 977 egz. (spadek o 21 proc.).
sierpień | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Cztery Kąty | 94 290 | 108 929 |
Murator | 62 977 | 78 758 |
Moje Mieszkanie | 52 486 | - |
M jakMieszkanie | 38 813 | 69 137 |
Ładny Dom | 31 911 | 35 924 |
Weranda | 23 607 | 23 749 |
Dobre Wnętrze | 18 569 | 21 043 |
Dom &Wnętrze | 14 520 | 22 254 |
Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedzającegomiesiąca widać, że najwięcej stracił magazyn "M jakmieszkanie".
2009 | ||
sierpień | lipiec | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Cztery Kąty | 94 290 | 97 520 |
Murator | 62 977 | 67 661 |
Moje Mieszkanie | 52 486 | 45 002 |
M jakMieszkanie | 38 813 | 65 587 |
Ładny Dom | 31 911 | 34 669 |
Weranda | 23 607 | 22 537 |
Dobre Wnętrze | 18 569 | 21 115 |
Dom &Wnętrze | 14 520 | 13 110 |
Dołącz do dyskusji: Spadki na rynku miesięczników wnętrzarskich i budowlanych