SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spór prezydenta i premiera pomógł TVN 24 i TVP Info

Kompetencyjny konflikt prezydenta i premiera poruszył Polaków. W środę, 15 października, dobowy udział TVN 24 wzrósł do 5,12 proc. (2,75 proc. przed tygodniem), a TVP Info do 4,19 proc. (3,92 proc. przed tygodniem).

Rekordowe wyniki odnotował przede wszystkim kanał TVN 24. W kulminacyjnym momencie stację oglądało 785 tys. osób, co zapewniło jej 10,11 proc. udziału w całym rynku telewizyjnym. Wysoką widownię miał też program Moniki Olejnik "Kropka nad i", który zobaczyło 778 tys. osób (4,99 proc. udziału w rynku) oraz magazyn "Fakty po Faktach" (687 tys. osób; 4,83 proc. udziału - najlepszy wynik od początku emisji).

W zasięgu ogólnopolskim TVN 24 była piątą najchętniej oglądaną stacją telewizyjną (po TVP 1, TVN, TVP 2 i Polsacie), zaś w swoim zasięgu technicznym - trzecią - po TVN i TVP 1 (udział 10,69 proc.).


Start AMR SHR %
WYDANIE SPECJALNE 16:43:49 785 510 10,11%
KROPKA NAD I 20:01:24 778 255 4,99%
KONFERENCJA PRASOWA 16:30:14 766 885 10,20%
FAKTY PO FAKTACH 19:26:27 687 243 4,84%
24 GODZINY 21:14:57 578 383 3,60%


Kanał Data SHR %
TVN24 08-10-2008 2,75%
TVN24 15-10-2008 5,12%

Wśród najpopularniejszych programów TVP Info znalazły się: "Minął dzień" (716 tys. widzów; 5,55 proc. udziału w rynku) oraz "Telekurier" (694 tys. widzów, 4,25 proc. udziału). W zasięgu ogólnopolskim TVP Info była szóstą najchętniej oglądaną stacją telewizyjną (po TVP 1, TVN, TVP 2, Polsacie i TVN 24).


Start AMR SHR %
MINĄŁ DZIEŃ 22:05:20 715 636 5,55%
TELEKURIER 21:05:13 694 514 4,25%
SERWIS INFO 21:30:01 575 951 3,63%
PASMA LOKALNE 21:44:34 552 716 3,57%
MINĘLA DWUDZIESTA 20:08:14 550 750 3,47%
Kanał Data SHR %
TVP INFO 08-10-2008 3,92%
TVP INFO 15-10-2008 4,19%

Wyższe wskaźniki SHR zanotowała też Superstacja, która wśród ogółu widzów miała 0,25 proc. udziału w rynku (przed tygodniem 0,14 proc.). W dniu unijnego szczytu stracił jedynie Polsat News (0,18 proc. udziału, przed tygodniem - 0,24 proc.).


AMR SHR %
INFORMACJE DNIA 62 133 0,49%
ROZMOWA DNIA 56 218 0,98%
GOŚCIE WIECZORU 31 626 1,24%
DZIEŃ DOBRY POLSKO 30 997 1,90%
FINAŁ DNIA 25 914 0,20%
Kanał Data SHR %
Superstacja 08-10-2008 0,14%
Superstacja 15-10-2008 0,25%

AMR SHR %
WYDARZENIA 49 529 0,40%
INFORMACJE 47 641 0,47%
GAWRYLUK - GRABARCZYK 41 374 0,26%
SPORTOWE PODSUMOWANIE 31 502 0,29%
GRAFFITI 25 515 0,23%

Kanał Data SHR %
POLSAT NEWS 08-10-2008 0,24%
POLSAT NEWS 15-10-2008 0,18%

Wysoką oglądalność zanotowały też serwisy informacyjne głównych anten. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research największą ilość osób przyciągnęły "Wiadomości" i "Fakty".

15.10.2008

Dane
AGB Nielsen Media Research


Start AMR SHR %
TELEEXPRESS 17:00:06 3 444 854 41,20%
WIADOMOSCI 19:29:51 4 655 193 32,73%
PANORAMA 18:30:38 1 276 831 10,76%
WYDARZENIA 18:50:12 2 736 007 21,86%
FAKTY 19:00:03 4 229 679 32,61%

Dołącz do dyskusji: Spór prezydenta i premiera pomógł TVN 24 i TVP Info

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl