SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w lutym. „Parkiet” najbardziej w dół

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w lutym br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Giełdy Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w lutym 2018 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 256 104 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2017 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 7,47 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,87 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 122 613 egz., notując spadek o 6,28 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,33 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 18,38 proc. i wyniosła 66 381 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,94 proc.

Największy spadek odnotowała „Gazeta Giełdy Parkiet” (Gremi Media), której średnia sprzedaż kioskowa zmniejszyła się o 42,20 proc. do 600 egz. Tytuł ten był ostatni.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w lutym. „Parkiet” najbardziej w dół

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kathy
Jeśli w czerwcu poleci Wprost, pociągnie za sobą Puls Biznesu w tym roku. Paradoksalnie na dno ciągnie ich spadająca sprzedaż GW. Powinni próbować podpinać się pod e wydania
odpowiedź
User
dana
Wyborcza daje miesiąc prenumeraty za darmo w internecie. Tzn., że wkrótce ogłoszą jakieś 150 tys. prenumerat cyfrowych.
odpowiedź
User
BIL
A teraz dodają za darmo wyborcza.pl do każdej kupionej prenumeraty. To ja bym obstawiał, że zaraz ogłoszą, ę mają już 160 tys. prenumerat cyfrowych;)
odpowiedź