Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 723 tys. egz., „Program TV” najbardziej w dół
W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. uplasowała się na poziomie 723 463 egz., co oznacza spadek względem lipca ub.r. o 7,63 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,62 proc. i ustabilizowała się na poziomie 310 536 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lipcu 2015 roku wyniósł 157 506 egz., po spadku o 7,14 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 13,48 proc. i wyniosła 82 481 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 013 233 | 724 463 | 723 463 | 1 075 405 | 785 163 | 783 263 |
To & Owo | 454 231 | 310 536 | 310 536 | 519 134 | 332 565 | 332 565 |
Kurier TV | 240 178 | 157 506 | 157 506 | 267 934 | 169 613 | 169 613 |
Program TV | 182 910 | 102 453 | 82 481 | 206 433 | 117 589 | 95 327 |
W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 6,08 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | lipiec | maj | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 013 233 | 724 463 | 723 463 | 1 064 872 | 771 325 | 770 325 |
To & Owo | 454 231 | 310 536 | 310 536 | 490 797 | 324 253 | 324 253 |
Kurier TV | 240 178 | 157 506 | 157 506 | 255 354 | 166 381 | 166 381 |
Program TV | 182 910 | 102 453 | 82 481 | 187 554 | 107 258 | 87 370 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 723 tys. egz., „Program TV” najbardziej w dół