Stada nowym klientem agencji Labcon
Agencja Labcon rozpoczęła współpracę z niemieckim koncernem farmaceutycznym Stada, do którego należą takie marki, jak Orofar, Cholinex, Nizoral, Sinulan czy Permen. Działania prowadzone są w modelu House of Communication we współpracy z agencją mediową Mediaplus oraz spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
Agencja Labcon będzie odpowiedzialna za działania z zakresu advocacy, takie jak koordynacja kampanii z udziałem Influencerów czy testowania konsumenckie (Rating & Reviews) dla marki.
W ramach współpracy prowadzone będą działania, które pozwolą konsumentom poznać i zrozumieć markę oraz będą angażować ich do pozytywnej dyskusji o niej w internecie. Agencja odpowiada za kampanie w zakresie influencer marketingu oraz działania aktywizujące konsumentów i edukujące ich w tematyce zdrowego stylu życia.
- Zdajemy sobie sprawę, że budowanie wizerunku marki to proces, w którym nie może zabraknąć zrozumienia potrzeb konsumentów oraz wprowadzenia ich w świat marki. Dlatego w komunikacji marketingowej poza prowadzonymi działania mediowymi stawiamy również na przekaz, który nie tylko informuje, ale również tworzy narrację, dzięki której konsument może lepiej poznać nasze produkty - mówi Aneta Dworak, Stada Pharm marketing manager OTC.
Agencja Mediaplus została w grudniu 2023 roku ponownie wybrana do obsługi mediowej 360 marek z portfolio koncernu Stada. Budżet mediowy przejęła w drodze przetargu od OMD. Za realizację strategii z obszaru mediów digitalowych odpowiedzialna będzie spółka Salestube. Agencje będą działać w modelu House of Communication, łącząc szerokie kompetencje strategiczne, mediowe offline i online oraz analityczne pod jednym dachem Group One.
Dołącz do dyskusji: Stada nowym klientem agencji Labcon