Komfort w gronie klientów agencji Labcon
Sieć sklepów Komfort nawiązała współpracę z agencją relevant stories Labcon, należącą Group One. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania advocacy, których celem jest angażująca konsumentów komunikacja, umożliwiająca marce jednoczesne budowanie zasięgu i spójności wizerunkowej.
Agencja Labcon, która w marcu ogłosiła swoją nową ofertę advocacy, rozpoczyna komplementarną obsługę sieci sklepów Komfort, obejmującą działania PR, influencer marketingowe i social media. Współpraca jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniający się rynek oraz rosnącą potrzebę angażowania konsumentów w pozytywną dyskusję o marce w internecie.
- Chcemy działać zasięgowo, a jednocześnie być zapamiętani z działań angażujących konsumentów i budować pozytywne doświadczenia, którymi nasi klienci sami zechcą się dzielić dalej. Oferta advocacy w pełni odpowiada na naszą potrzebę synergii obszarów komunikacji, które są najbliżej konsumenta i zapraszają go do dialogu - mówi Magdalena Stępień, head of brand & communication sieci sklepów Komfort.
- Współpraca Komfort i Labcon w zakresie advocacy pozwala angażować konsumentów w rozmowę o marce w touchpointach, w których tradycyjne działania reklamowe nie wystarczają lub nie pozwalają na zbudowanie zaangażowania. Oferujemy angażujące treści wszędzie tam, gdzie konsumenci szukają inspiracji i rozważają wybór produktów w kategoriach, w których Komfort jest ekspertem - dodaje Monika Dobaj, head of advocacy w Labcon.
Firmy nie podają, jak długo będą razem współpracować.
Dołącz do dyskusji: Komfort w gronie klientów agencji Labcon