Steve Blakeman nadzoruje w Mindshare globalną obsługę Nestle
Steve Blakeman, były dyrektor zarządzający OMD Europe dołączył do agencji mediowej Mindshare (GroupM/WPP) i objął stanowisko global media lead odpowiedzialnego za obsługę koncernu Nestle.
W swojej ostatniej roli dyrektora zarządzającego OMD Europe, Steve Blakeman nadzorował globalny budżet Renault Groupe. Wcześniej, przez 4 lata, był dyrektorem generalnym OMD w regionie APAC.
Blakeman wnosi do Mindshare ponad dwie dekady doświadczenia w dziedzinie obsługi mediów.
Rozpoczynał karierę w agencji JWT w 1987 roku jako senior media planner, a po 3 latach przeniósł się do brytyjskiej agencji komunikacyjnej Brahm, gdzie pracował jako dyrektor ds. mediów.
Potem dołączył do IPG Mediabrands jako globalny dyrektor ds. strategii integracji (APAC). Pracował zarówno w Initiative, jak i Universal McCann w latach 2006–2011. Pracował dla takich firm, jak J&J, Unilever, Coca Cola i Visa.
Blakeman zastąpi Simona Mathewsa, który w WPP pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę Kimberly-Clark.
Dołącz do dyskusji: Steve Blakeman nadzoruje w Mindshare globalną obsługę Nestle