Stevie Awards 2020: dwanaście nagród dla agencji z Polski
W gronie zwycięzców biznesowego konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2020 znalazło się siedem firm z Polski, które otrzymały dwanaście nagród - pięć złotych, trzy srebrne oraz cztery brązowe.
Agencja marketingowo-technologiczna RTB House zdobyła łącznie trzy nagrody. Złotem wyróżniono narzędzie agencji w kategorii "Marketing/Public Relations Solution". Firma dobyła srebro w ramach kategorii "Most Innovative Company of the Year", w podkategorii do 2,5 tysiąca zatrudnionych. Brąz zdobyła za narzędzie Deep Learning z wykorzystaniem AI (kategoria " Artificial Intelligence/ Machine Learning Solution").
Agencja WebTalk zdobyła dwie złote statuetki - ierwszą w kategorii "marketingowa kampania roku" w obszarze "Agricultural / Industrial / Building" za akcję "TYTANIT - Brand Revival Story". Druga powędrowała do agencji w podkategorii "Home Furnishings & Appliances" za promocję salonów wyposażenia wnętrz Maxfliz.
Agencja Public Dialog została doceniona za projekt „Mali Ratownicy” zrealizowany we współpracy z Volkswagen Polska. Kampanię nagrodzono dwoma złotymi statuetkami w kategoriach: „Communications or PR Campaign of the Year - Corporate Communications” oraz „Communications or PR Campaign of the Year - Community Engagement”.
W kategorii "Communications or PR Campaign of the Year - COVID-19-related Information" serbro za kampanię #UratujLato dostała firma Catchers. Akcję wyróżniono także brązem w podkategorii "Most Valuable Service".
Brązową statuetką w kategorii „Branded Content Campaign of the Year” została wyróżniona kampania „20 lat Pasaży Tesco” zrealizowana z agencją Platinium Cast.
W kategorii "Communications or PR Campaign of the Year - Non-Profit / Charity" brąz trafił do agencji Clue PR za projekt "Onko-Olimpiady" realizowany dla Fundacji Spełnionych Marzeń.
Foundation of Fulfilled Dreams za projekt "Onco-Olympics – the international Olympic Games for Foundation of Fulfilled Dreams".
W kategorii "Company of the Year - Computer Software - Medium-size" srebrną statuetkę zdobyło studio Merixstudio z Poznania.
Konkurs Stevie Awards to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych światowych konkursów biznesowych. Nagrody te są przyznawane firmom i ludziom biznesu z całego świata od 17 lat. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 3800 prac z 63 krajów.
Dołącz do dyskusji: Stevie Awards 2020: dwanaście nagród dla agencji z Polski