Symetria i Answear.com w IAB Polska
Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły Symetria i Answear.com. Do organizacji należy już 160 firm.
Symetria to działająca od 13 lat interaktywna agencja badawczo-wdrożeniowa. - Naszym głównym celem jest propagowania user experience i badań użyteczności - komentuje dołączenie do IAB Szeran Millo, marketing director firmy.
Natomiast Answear.com - Unlimited Fashion Store to multibrandowy serwis e-commerce z odzieżą. - Mamy nadzieję, że współpraca z liderami polskiego internetu w ramach IAB pozwoli nam tworzyć i promować najwyższe standardy, a zarazem przyczynić się do popularyzacji sprzedaży odzieży i obuwia przez sieć deklaruje Michał Cortez, e-commerce manager firmy.
Symetria i Answear.com uzyskały w IAB Polska status członków nadzwyczajnych. Od początku br. do organizacji dołączyły 23 firmy.
Dołącz do dyskusji: Symetria i Answear.com w IAB Polska