SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szalone możliwości” w TK Maxx (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów TK Maxx pod hasłem „Szalone możliwości”, której bohaterowie odpowiadają dlaczego w sklepach tej marki warto robić zakupy. Kampanię przygotowały agencje Wieden+Kennedy, Hogarth, Ogilvy PR i Mindshare.

Bohaterowie po kolei opowiadają, dlaczego zakupy w TK Maxx są zawsze wyjątkowe i warte uwagi. Każda opowieść przenosi widza w nietypową historię - od gry w squasha, poprzez magiczną, pustynną wyspę, zamieszkaną przez wybrednego pianistę, po wyprawę na dziobie motorówki, połączoną z suszeniem włosów.

Wszystko ma podkreślać, że w sklepach TK Maxx nie ma eleganckich draperii, wyszukanych opakowań, drinków z parasolką czy wystylizowanych manekinów, które można spotkać w eleganckich butikach. W zamian oferuje znane marki taniej i możliwości, które czekają, żeby je odkryć.

Reklama telewizyjna zadebiutowała w Polsce 12 maja. Cała kampania obejmie internet (m.in. social media i mobile) oraz PR. Wewnętrzne studio TK Maxx odpowiada za kreacje w sklepach i działania w internecie, Mindshare za zakup mediów, Ogilvy PR za działania PR i komunikację w social media, a agencja Hogarth za tłumaczenia i produkcję.

Dołącz do dyskusji: „Szalone możliwości” w TK Maxx (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl